Followers

CABARAN 7HARI | PERKARA WAJIB DIBUAT SETIAP HARI

Berjumpa lagi kita dalam cabaran 7 hari. Selagi tak habis cabaran 7 hari ni memang kita akan berjumpa setiap hari ya. Untuk kali ni aku lewat update sikit. Seharian hari ni aku hang out dengan kawan kawan. Media sosial kita selalu update, kadang -kadang berkawan pun kena update jugak. Kena tinggal jugak media sosial ni untuk bersosial bersama manusia bukan gadjet. Balance both, you will be happy.

Sebelum tu kita buat cek list dulu..

CABARAN 7 HARI


  1. Selfie paling comel
  2. Apa ada dalam wallet anda ?
  3. Perkara wajib buat setiap hari
  4. Apa anda selalu cari dalam freezer?
  5. Drama tv/ movie feveret
  6. Breakfast wajib anda
  7. Gadjet tercinta
Sekarang nak bagitahu aktiviti harian aku yang wajib tak termasuk aktiviti wajib yang lain seperti bersihkan diri, solat, makan, berak dan sebagainya.. Yang wajib aku buat adalah


Sebab UV aku sangat seciput sedut, jadi hari hari aku akan cek untuk menunggu satu keajaiban berlaku untuk UV aku naik jadi beribu riban. Tapi sampai sekarang tak ada lagi keajaiban tersebut. Usaha aku kena lebih lagi untuk dapat UV ribu riban tu. Sekurangnya ratus ratus. Bertabah lah menaip entry untuk dapat UV tinggi. Banyak tips yang cikgu KaySie ajar, cuma aku yang belum berkesempatan nak ikut ajaran tu. Banyak kekangan sikit. Ciiit alasan ! 

2 comments