Followers

BE NUFFNANG : SCOTTS DHA GUMMIES

Dah lama tak update pasal nuffnang ni. Tetiba rajin nak buka nuffnang bagi ni. Semenjak dua menjak ni banyak duk tengok parenting blogger duk update pasal SCOTTS DHA GUMMIES ni. Kalau aku ada anak, rasa nya aku pun akan update jugak anak aku makan DHA GUMMIES ni tapi sayangnya aku tak ada anak lagi. Kahwin pun belum uols.


Terima kasih nuffnang bagi peluang iklan ni bertempek di blog picisan aku ni. Kalau nak tempek banyak banyak pun tak apa. Lagi aku suka.


Pagi ni  sempat jumpa promote content ja. Tapi tak apa lah, tetap tentang DHA GUMMIES ni. Aku sebenarnya terliur nak makan, tapi kalau tahap makcik makcik macam aku ni, DHA pon dah tak nak bersambung lagi dah. Dah cukup bersimpang siur dalam otak. Teringat time kecik kecik dulu aku pun ada minum SCOTTS IMULSION ni. Tapi bukan versi candy la, zaman tu tak wujud lagi versi candy ni. Tapi yang versi cecair tu. Mula mula minum yang warna putih tu, mak ai bau dia hanyir sikit dan aku macam wek wek je nak minum tapi kena paksa jugak. Lepas tu ada yang orange flavor pulak. Memang seronok la sikit minum orange flavor sebab tak hanyir dan sedap rasa macam orange. Untung budak budak zaman sekarang, ada yang veri candy, memang tiap masa la nak makan kan.

0 comments