Followers

Warna Warni Street art Cina Town, Kuala Terenggganu.

Assalamualaikum dan hye kepada semua readers yang masih membaca blog ni. Seperti yang korang tahu aku memang asal Terengganu, Tinggal di Terengganu dan kampung pun di Terengganu. Tapi aku sendiri sebenarnya tak pernah pergi ke Street Art Cina Town ni dan ini kali pertama aku pergi berjalan jalan kat sini. Sebelum ni pergi untuk beli barang dan balik, tak ada lah aku nak selongkar semua lorong kan.

Selalu nya kalau Street Art ni memang femes dekat Penang jaa. Jangan tak tahu kat sini pun tak kurang hebatnya. Jom aku tunjuk sikit macam mana suasana kat sana.

OK, ni pintu gerbang kampung cina di Terengganu. Terserah lah nak start dekat gerbang ni atau start dekat pasar payang, sama ja.


Bila mak cik mak cik berjumpa haruslah gosip dulu. Aku time ni bizi dengan orang kawen, Ni yang aku terus datang sini lepas dari majlis kahwin. Ya, aku pakai seluar sebab jadi photographer kahwin.


Ni antara gambar gambar yang aku boleh bagi kat ampa semua. Tak banyak, tapi cukup la noh. Banyak lagi sebenarnya port yang aku terlepas pandang, dan port yang terlepas pandang tu port yang lawa lawa. Sabar je laa.




Ni minah kepoci mane boleh tertinggal bab gosip tapi di realiti nya selalu gosip basi baru tahu. 




Perghh perghh nampak tinggi kot aku dalam gambar ni. 



Milik siapa kah hati ini. Hakak cuba nak bukak, tapi tak boleh. Kuat betul cinta awak kan?










Ni duyung taw. Penyu ni tolong bawak pegi jalan jalan jumpa dugong.





Na na na na na Ganu kiterr.

Ok sampai disini saja lah entry banyak gambar kali ni. Sebenarnya sebab terlalu lama duk peram entry ni. Sebab internet lembab sangat. Tu yang jadi tak tahu nak cakap apa tuu. Jadi entry ni lebih banyak gambar dari perkataan. Halal la noh. 

Kepada sesiapa yang berminat nak pergi, lokasi betul betul dekat pasar payang. Tahu kan mana pasar payang ? Haa, dekat situ ada jalan kampung cina. Semua street art ni ada dekat kampung cina tu la. Okay selamat bercuti ke Terengganu yaa.

1 comments