Followers

OOTD WITH ZALORA (WHITE+GREY+BLACK)

Rock the bohemian chic look with ZALORA. In a lovely monochrome hue, the fresh abstract prints on semi-sheer fabric coupled with the tassel fringed hem will have you festival-ready in no time.





Minggu lepas aku dapat voucher dari Zalora.com, baca sini untuk review penghantaran dari zalora. PENGHANTARAN ZALORA YANG CEPAT DAN MEMUASKAN.





Lepas dapat parcel, aku terus cek condition dan material kain tu. Paling aku takut bila shopping online adalah indah khabar dari rupa. Apa yang kita tengok dalam website tak sama dengan apa yang kita dapat. Tapi Alhamdulillah, material yang sangat memuaskan, lembut dah kain jenis jatuh, tak keras dan mengembang.

Lepas pembelian RM100, dapat lagi voucher diskaun 10% off dan RM 25 off. Next time boleh shopping lagi dekat Zalora.

KENAPA PERLU BERBELANJA DI ZALORA.COM?

  1. bagi sesiapa yang suka berbelanja jenama branded, Zalora.com adalah medium yang terbaik sebab kita boleh dapatkan semua pakaian mengikut brand yang kita mahukan, Tak perlu berjalan keliling shoping mall untuk mencari outfit yang kita mahukan. 
  2. Boleh pilih part diskaun untuk dapatkan barangan yang ada diskaun di Zalora.com. 
  3. Boleh sort harga dari murah ke mahal, jadi kita boleh memilih barangan yang lebih murah, berbanding dengan outlet, kadang-kadang kita terlepas pandang dengan barangan yang lebih murah. 

Ini cuma pandangan aku, lain orang lain pendapat kan. Jadi pilihan semua ditangan anda. Selamat berbelanja dengan bijak.

Feel free to get 10% off . use this code
ZPTEZZAIZFY7


8 comments

  1. Bila zalora sudi nak offer collabrate lagi ni?? kita buat dan kita dapat lagi vaucher memang tak cari lain..dengan zalora la kita online shopping.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tuu. ni dah belambak list kat dalam wishlist lela . hehehe

      Delete
  2. wahh ! sakan nya ber ZALORA ! hihi

    ReplyDelete