Followers

ANTARA PROMO AIR ASIA SEHINGGA 18 OCT 2015

Entry ni khas untuk si kaki travel yang suka cari tiket flight murah untuk pergi travel ke luar negara. Kalau yang tak suka travel pon boleh cuci mata tengok harga tiket murah-murah. Kalau yang jenis tak mampu macam aku ni pun boleh tengok untuk naikkan semangat dan tanam azam untuk travel suatu hari nanti. Aku dalam proses menunggu duit masuk dan mengumpulkan duit untuk pergi travel. Ma aku sudah tentu-tentu nya akan marah kalau tahu aku nak pergi travel.

"Tolong lah wahai ibu, izinkan anakmu ini travel kemana saja dia mahu"

Ini antara promo yang masuk valid di Air Asia yang korang kena book sehingga 18 Oct ni. Aku selalu ke Airasia.com ni untuk usha tiket konon-kononnya aku ada duit dan boleh pergi travel sekarang jugak. Tapi aku hanya mampu usha dan update kat sini, untuk korang pun usha sekali lah. Mana tahu kot-kot ada yang pergi travel kan dan tengah cari tiket murahkan. Jadi aku syorkan di AirAsia sebab murah sangat tiketnya.

OK, yang pertama,

promo air asia

Harga hari biasa RM 234, untuk booking sebelum 8 oct, korang boleh dapat RM 129 dari Airport Senai, Johor Bahru. Jangan risau. due date untuk melancong dari 22 oct hingga 29 feb. Cepat-cepat boleh shopping dekat Ho Chi Minh City.

Yang kedua,

Explore the tasty bites of Malaysia. Kaki makan boleh lah guna peluang ni untuk ke negeri-negeri di dalam Malaysia sebab tiket seriusly murah kalau dari Kuala Lumpur. tak percaya? dari Kuala Lumpur ke Sibu cuma RM79, Kuala Lumpur ke Penang cuma RM 29. Klik gambar tu kalau tak percaya sangat. Korang tengok lah sendiri.

Yang ketiga,

 promo gold coast

Nak ke Gold Coast pun murah sangat. Tapi aku setakat ni tak ada lagi angan-angan nak pergi Gold Coast, mungkin suatu hari nanti.

Yang keempat,

 promo ke sydney

Ini exlusive deals dari AirAsia. Ke taipei, Sydney, Osaka cuma dari RM889 termasuk harga tiket flight pergi dan balik + tax + 3 hari 2 malam. Murah sangat kan. 

Yang ke lima,

 promo ke japan
Seterusnya dari Kuala Lumpur ke China ke Kores cuma RM 299. Kuala Lumpur ke Taiwan RM319 dan banyak lagi lah macam dalam gambar tu. So boleh lah kalau nak pergi Japan ke, Australia ke mana mana saja lah.

Jadi untuk mana-mana yang tengah cari tiket murah, boleh lah book sekarang. Tarikh habis promo kebanyakan nya 18 oct ini. Tinggal lagi kurang 8 hari untuk korang fikir untuk book tiket siap-siap. Selamat melancong ke serata dunia. 

3 comments

  1. boleh giler kalau tgk promo2 nih..haha..semua tmpt rase nak pergi..huwa...btw sy follow sini..nice blog

    ReplyDelete
  2. pujuk2 ibu tu.. akak pun kalo nak jalan mmg jampi2 mak dlu..
    tanya time tengah sejuk ahaha.. tp kadang tu da beli tiket baru cakap..

    hurm menarik semua.. pitih xdok dah..

    ReplyDelete
  3. teringin jugak nak travel..Nak travel dalam negara je dulu. Kalau oversea mungkin mak pun susah nak bagi

    ReplyDelete