Followers

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2014

assalamualaikum .

happy yo ! selamat hari raya maaf zahir batin semua . salam 7 syawal buat sape sape yang still baca blog ni . of cos blog ni da lama sunyi . dalam 2 minggu jugak la kan . sebab aku balik kampung, bercuti dan berhari raya dengan famili. kat kampung memang tak de line internet lah kan cerita dye .

well, first of all aku nak memohon 10 jari memohon maaf pada semua yang mengenali aku . walaupun antara kita ada yang kenal through blogging je . tapi aku rasa macam dah kenal lama lah dengan korang . korang memang best taw !


aku nak mohon maaf jugak kat semua kawan kawan unimap, kawan sekolah menengah. sekolah rendah, plkn dan semua semua la yang mengenali diri ini .
kita sama sama 0-0 la ye .

dekat famili yang aku sayang jugak . selamat hari raya maaf zahir batin from cik sue . cik sue sayang semua . anak anak buah c.sue yang comel comel tu . peluk cium sikit . muah muah .

and yang paling penting my king and queen ever . my ma and ayah . k.na mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki . kalau k.na ada salah silap . tak terdengar kata sikit sikit tu . hehe . biasa la nakal sikit kan .

amboi, bermaaf maafan kat sini pulak kan . tak pe . hari tu da mintak maaf, ni untuk yang sudi membaca  blog aku pulak kan . ye lah, raya bukan semua orang aku jumpe . bukan semua orang aku bagi sms raya . hari raya pertama tu aku tak de kredik, so sms raya kawan kawan pon aku tak balas . da seminggu lepas tu baru balas . basi punya sms dah .

ada lagi yang tertinggal tak ? lastly, lets pray for #MH370 #MH17 dan yang paling penting untuk saudara saudara kita di #GAZA . moga tamat lah penderitaan mereka disana dan boleh merasa kegembiraan seperti kita disini . moga doa dari orang islam untuk saudara nya dimakbulkan oleh ALLAH s.w.t. amin ~

5 comments

  1. Selamat hari raya lela!

    ReplyDelete
  2. ceria2 semuanya.

    jom join blog sy. dpt skirt free tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok . in shaa Allah nanti dtg blog awk .

      Delete
  3. comelnyeee.. pink+blue.. :)

    ReplyDelete