Followers

selamat pengantin baru blogger dedeqdewishes



Assalamualaikum . hye . 

Bulan puasa hari tu ada seorang blogger from Terengganu ni nak kahwin . satu daerah dengan aku . aku kenal pon dekat blog ni lah . pape pon congratulation sangat sangat . bertuah dah jumpa jodoh kan . aku ni  entah bila la kan . still lagi belajar . majlis kahwin dye 7 haribulan 8 ni bersamaan 11 syawal .means semalam la kan .  aku ada lah hantar alamat for invitation card . dan invitation card tu dah sampai . aku dapat lambat sikit sebab my parent pon lupa nak bagi . balik raya hari tu dorang baru bagi kat aku . dan dengan musykil nya dorang tanya .


“k.na kenal ke dye ni ? kenal kat mana?” urmmm. “kenal, kat internet . kawan blogger” dunia hujung jari ayah . “blog ? apa tu ? macam mane boleh kenal pulak ?” hihii .

aku tak tahu nak explain macam mana . sebab kalau facebook memang ramai orang tahu . mak ayah aku pon sekarang dah mula nak main facebook . tapi blog tak semua yang tahu kewujudannya . dan tak ramai yang suka blog blog ni .


Dan aku nak tersangat lah suka dengan invitation card ni . cantik sangat . for me, sangat unik lah . tema dye TNB punya bil . bil elektrik yang kita duk terima bulan bulan tu  . yang abng posmen duk datang rumah dating dengan elektrik box kat rumah kita every month tu . ma ayah aku pon teruja tengok . maybe da ramai buat tema ni . tapi ni first time ada kat tangan sendiri tema macam ni kan . 
 
Tapi disini aku nak menyusun jari mintak maaf kat dedeq sebab tak dapat nak hadir majlis tu . aku nak sangat pergi tapi aku da kena datang perlis sebab kelas macam dah tak sabar sabar nak start . ergh, geram betol . aku tak dapat hadir tapi aku kirim kan jugak hadiah buat pengantin . semoga awak bahagia dan hubungan suami isteri kekal hingga ke akhirat . dan jugak selamat pengantin baru buat adik awak jugak . 
 majlis ni double taw . 2 pasangan sekali . hebat . menarik sangat majlis macam ni . jimat kos jimat belanja . lagi ceria kan . 

bile baca blog dedeq ni, ada rasa fefeeling kawin dah . dedeq tengah sibuk duk siap kan preparation nak kahwin ni . rasa bersalah pulak tak dapat hadir . dedeq pon dah plan nak gi honeymoon kat mane kan . happy honeymoon ye kak . semoga majlis dedeq berjalan lancar dan dicucuri rahmat . amin . 




3 comments

  1. dulu akak nak pilih kad kawen pon ada kad ni...tapi kitorang tak pilih yg ni... heheheh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam unik jugak yg ni kan kak .

      Delete