Followers

well, i'm back !

assalamualaikum .
wahh, aku rindu giler kott dengan belog ni . aku tak jumpa blog dalam 8 hari jugak lah . aku baru sampai malaysia semalam . serius rndu kat malaysia . betol la kata orang, 'hujan batu negara sendiri, hujan emas negara orang,lagi baik negara sendiri ' betol tak aku punye quotes ni ?

pape pon malaysia dengan indonesia jauh lagi syok malaysia . negara dia aman, tenang, happening je . aku kat sana, macam macam ragam aku jumpa weh . traffik jammed kat malaysia lagi elok dari sana taw . kita still patuhi lampu isyarat, kat sana, lampu merah orang still jalan je .

first aku nak mintak maaf dekat semua yang tinggalkan link dekat 'http://isolabellaz.blogspot.com/2014/08/segmen-tingkatkan-trafik-blog-by.html' sebab aku tak follow korang balik . bukan apa, semalam aku baru bukak blog, then sekarang window tab aku ni macam problem sikit . nanti dah ok, aku follow korang ye . promise .

nanti next entry aku update pasal indonesia and IMT-GT 16 ye . sebab semua gambar takde dengan aku . semua dekat camera kawan aku . nanti aku dah ambik aku update . sekarang aku kena setlle kan barang aku yang tak berbasuh lagi tu . hesh, terok la anak dara ni kan . nak kemas barang lepas tu settle kan study yang banyak tertinggal tu . seminggu beb ak tinggal kelas . lagi 1 haribulan ada lagi show untuk student degree yang baru daftar kat unimap ni . well, sape yang daftar unimap 1 hari bulan ni boleh la jumpa aku . dan paling penting esok aku dah ada latihan palapes . oh no !!!!!!! malasnye nak pergi . back to the army .


ok lah, wait for the next entry .
babai . assalamualaikum .

5 comments

  1. welcome back to blogging !

    ReplyDelete
  2. Where have u been? neway, welcome back!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pergi indonesia kakak . ade program kat sane .

      Delete
  3. Selamat kembali. teruskan berblogging. aRzMoHa sentiasa support kawan-kawan blogger

    ReplyDelete