Followers

dance and dance .

helo yo !
lately aku bizi sangat . sampai tak ada masa nak update ini blog . sampai otak aku dah tak boleh nak hadam dan keluarkan idea untuk aku tulis blog ni . malam aku memang ada training . siang pulak kelas memanjang .

hari tu baru habis untuk asia summer program punya opening . sekarang ni training untuk IMT-GT  dekat indonesia pulak . so macam biasa lah . blog ni sedikit terabai .

rehesal untuk asia summer program . dan aku tak tahu kenapa gambar ni macam buruk sangat . tapi biarlah . 

lepas malam tu show dinner dekat hotel putra palace . 


bile monopod tak ada . tripod pon jadi lah . selfie dengan pak ku sakan raja lawak . naik van siap berdisko lagi dengan pak ku ni . dia layan je kegilaan kami ni . nasib sporting . 


and for the opening of asia summer program .


malam tu sambung lagi ...



time ni 2 hari berturut turut kami menari . huh. dah lepas dah satu ni . tunggu untuk IMT-GT pulak . lepas tu boleh jadi macam student lain dah . sibuk dengan study pulak lepas tu . 

entry kali ni banyak gambar daripada sembang sembang . sebab aku tak tahu nak tulis ape . layan je la gambar ni yee .

assalamualaikum .

7 comments

  1. best sangat ! aku pun suka menari... tapi tapi tapi..... tuan suami dah tak izinkan.... sobbbsobbb

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuu. ye lah . sekarang single, bebas la sikit . kalau da ade yg punye nanti memang kena stop jugak la gamak nye . sobsobsob :(

      Delete
  2. leyla gi indon ke nanti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah in shaa Allah kalau diizinkan .

      Delete
  3. Tak pernah pandai menari.
    Memang kejung je badan ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. same la kite . leyla pon kejung jugak . tapi lame2 boleh belajar . pandai la sikit2 .

      Delete
  4. wah pandai menari rupanya.

    ReplyDelete