Followers

sijil kecemerlangan akademik .

helo hye dude .


 ok ok . jgn nak kate aku pandai dapat anugerah kecemerlangan bagai . ni result aku time aku first year dekat unimap ni . sem 1 sem 2 je aku dapat 3 pointer above . punye la berzaman baru dapat anugerah ni . da final year dah aku ni .

yelah, memang dapat lah sebab first year memang belajar bagai nak rak la kan . semangat berkobar kobar sebab dah masuk universiti kan . hahaha . time ni budak budak lagi . tak kenal lagi dunia . ececeh ayat . first year aku tak banyak aktiviti sangat join . ade IMT-GT pon dekat Malaysia je . tu yang jatuh sikit time sem 2 .

sekarang aku dah banyak sangat join program universiti sampai study agak lah terabai . tapi tak leh nak salahkan program ni . kita sendiri yang tak pandai urus masa sebenarnya .

 sem 3 aku punye result paling terok. time tu banyak la dugaan dan cabaran aku tempuh . sem tu paling heavy aku rasa . kalau ingat balik rase macam " how can i pass that challenge? how tough u r leyla ?"

dari sem 3 tu jugak aku belajar standing on my own . yeah, orang cakap " ala , biase la putus cinta kan " tapi for the first timer aku tak tak biase . knowing each other for 4 years, aku rasa macam satu kehilangan . paling terasa bila kehilangan tempat mengadu . *bajet kau macam tak de ma ayah nak ngadu .
kita mungkin akan cakap ada ma ayah nak mengadu . tapi not all things kite nak mengadu kat ma ayah . tak ke susah hati ma ayah kalau benda kecik pon nak mengadu .

tapi from there la aku dapat kawan yang boleh kongsi problem . yang boleh bagi pendapat, motivate aku . hahaha . macam tak bermotivasi pulak . tak de lah sampai macam tu . aku chill je laa .

lepas tu baru aku rasa macam tak perlukan the one and only one dah . mungkin satu hari nanti ya . tapi sekarang tak .

so how can i get result like the first year result tu ? susah dah la dengan aku yang bizi kalah perdana menteri ni . *perumpaan yang bohong sangat . tapi tak de yang mustahil kan . boleh je kalau aku ada usaha kan . kalau ada kesedaran yang ni tahun last kau weh !!!

tapi macam mane nak berjaya kalau bukak lab report kat depan sambil update blog sambil sorong koko crunch dalam mulut . aku da tension tak taw nak isi apa lagi lam report ni . tak de idea nak tulis . so aku tulis la kat blog . hehehe . kbai .

assalamualaikum .

8 comments

  1. leyla amik engineering kan? cool gile tu dpt result gempak mcm tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aish . gempak sem 1 2 je . da sem lepas tu hancuss . memalukan jee . eh, nak masukkan awak dalam bloglist since bloglist leyla kosong . hehe . boleh ?

      Delete
  2. Salam Aswa..Kak Lya singgah sini balas kunjungan .. Tahniah Tahniah ...Dah lama FOLLOW sini ..Tq ya sudi Follow Blog Kak Lya

    ReplyDelete
  3. Takpe leyla, u become stronger lepas putus cinta kan... ingat satu je, what doesnt kill u makes u stronger, kata ketty perry...hahah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe tq akak ! yep. lepas da putus tu rse lgi kuat . takpe, jodoh tak kemana kann .

      Delete