Followers

Dah jarang bangun sahur sekarang

hellow yo !
bile pagi pagi ni dye jadi ganas sikit sebab ambik mood tarian moden lak . bile malam kena jadi ayu ayu gituu . sebab menari tarian tradisional gitu . cewahhh. perasan kau nyah ! tapi betol la . tengah hari nanti aku ada training untuk Asia Summer Program . tarian gabungan 6 negara . tapi tak semua la kami perform . ada yang artis budaya buat . kitorang menari tarian Thailand, Jepun, India jee . tu pon da puas melompat lompat dah.

disebabkan menari ni, balik trainig, aku makan, pastu tido .

dan aku dah tak larat nak bangun sahur !
semalam orang training aku duk ulang ke tandas . tak tahu la nak cakap gastrik ke sakit perot . sampai dah tak ada apa apa dah nak dikeluarkan . pedih kottt perot !


hari ni berazam nak bangun sahur, tapi hakikatnye .

tak bangun jugak !
latihan palap aku minggu ni burn macam tu je hokey . RM140 aku melayang begitu saja hokey !
aku harap elaun ASP banyak lah . dah handle 6 negara . takkan la nak bagi elaun sikit kot.

palapes vs menari . memang la aku akan pilih menari . tapi palapes ni subjek ko-k so means wajib la kan .
tapi ponteng sikit sikit tak ape kott . hehehe . aku ada jugak tanye jurulatih kitorang tu .dye cakap kalau nak ambik budak palapes, kena ambik surat direct dari Dato NC . special nohh budak palapes ni .

7 comments

  1. Kau ni macam ade split identiti pulak aku tengok. Palapes ganas menari lembut. Huiyo respek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha . entah la macam mane boleh jadi macam ni . duo kot aku ni .

      Delete
  2. bgus! masa di gune untuk benda yang berfaedah... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapi banyak sangt pulak rase . kadang2 aktiviti tu clash . sedeh tak taw nak gi mane 1

      Delete
  3. wahhh...best la ada aktiviti nak dibuat....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah . memang hujung minggu full la . x berjalan kemane .

      Delete
  4. sekali skala tak larat takde hal kut, jgn amalkan je

    ReplyDelete