Followers

the half of me

hye eberybadehh .
entry lepas aku ada cakap aku bizi kan. memang bizi pon . tapi aku ada je blog walking sana sini . just entry je kadang kadang tak terupdate blog nih . tak ada masa dan tak ada idea . ye la, bile dah lame sangat tak update . idea pon hilang .

hari ni aku ada latihan palapes lagi . weekend kan . konfem ada . then malam ni latihan tarian lagiii .
cos i love both of them. so aku join la semua . but i love dance more laaa . sebab menari takde la banyak tekanan . nak hadap senior lagi .(jgn marah) menari enjoy enjoy sikit . yang penting boleh jalan jalan . tapi sekarang aku dah senior kot . hahaha .


walaupon aku tak berapa nak suka palapes ni kalau nak banding dengan tarian, tapi palapes ni lah banyak ajar aku pasal kehidupan . yang paling penting masa . yang ni la paling aku tekan kan . kalau time aku nak gi tarian tu, aku lah orang pertama yang sampai kat van, kekadang van tak sampai lagi aku dah tunggu . ye lah, pkcik van cakap sampai pukol 8.45, 8.45 la aku tunggu . budak budak tarian lain, 9 .15 baru sampai . macam mane tak panas hati. tunggu punye la lama . nak kena whatsapp berkali kali . yang paling best cakap otw, tapi 20 minit pon tak sampai lagi . 

hah, ni la guna masuk palapes . walaupon aku tak ada la berjiwa askar, nak ikot disiplin kaw kaw punye . tapi sekurang kurang nye ada la sikit nilai yang aku dapat .

"biar kita tak cantik@hensem, tapi disiplin kita ada. attitude kita tinggi " haaa, ayat JUO .

5 comments

  1. bagus menjage masa... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. da terbiase diajar macam tu kan kak . jadi nak marah bile kena tunggu orang . sekali 2 tak pe . lau dah berkali kali panas juge

      Delete
    2. samelah dengan akak...akak pon marah kalau kena tunggu orang...dulu2 akak selalu jadi orang yang lambat... skrg dah berubah semenjak kawen...suami akak laju! mcm awk! takpelah sabarlah ye, dengan org2 lmbt tuh... pengalaman :D

      Delete
    3. hahaha ye lah . sbb ma pon slalu cepat, nak g mne2 msti kene cpt . tu yg terbiase tuu .

      Delete
  2. palapes yang masuk menari, rare!

    ReplyDelete