Followers

MUET is over . party please .

helo helo hye .
sunday with english and i can day that " ohmyenglish" . hahaha
broken english dalam blog aku boleh la . tak kan dalam essay pon aku nak buat benda sama . kitorang student unimap memang tak de kelas for muet . ade la english 1 dan 2 , tapi tu english, not muet . so tadi memang aku pergi jawab dengan ilmu yang sudah sedia ada didada tanpa study dimalam hari .
hah kau, bunyi macam akan dapat band 8 dah . tapi aku rase aku ni dapat bandage kot .
aku jawab je la macam exam english biasa .

alhamdulillah semua nya dah selamat . harapnya tak de lah aku kena repeat ambil lain kan . ye lah, melayang la 100 aku kalau kena ambil lagi .

dila shalala girls .

sambil menunggu listening test. ambik gambar dulu . memang da tak tahu nak buat apa kan . 
lagipun listening test pukol 12 setengah . memang bed time story la cerita dye . 
da last2 membuat kan aku da penat kepala hotak dah malas nak pikir pasal muet dah . 

sebab aku tak study semalam sebab aku study en google cari macam mane nak hilangkan whitehead and nak kurang kan minyak kat muka . sebab ? kau nampak jerawat bertenggek kat muka aku tu ? minyak macam da boleh nak perah . aku pon da tak tahu nak buat macam mane kan . redha je la . 


kenapa sandal aku warna biru ? nampak pelik ? hahaha . tak pe . tadi tak ada yang menugur . orang tak perasan nye ni . 

0 comments