Followers

too much bizi

helo helo hye .
i'm little bit bizi this month and maybe till end of this sem . act not a little but too much bizi . 
bizi with my engineering study, class, test, report and the important one is fyp . huh, bile pikir pasal fyp mau tak meroyan aku . project tak start mane pon lagi . tambah pulak dengan praktical training sem depan . resume dah kena siap and dah kena start usha usha company yang nak student buat praktical training ni . ada sape2 taw tempat praktical untuk student engineering tak ? mohon pencerahan sebab aku ingat nak buat kat terengganu je . dekat dengan rumah walaupun kat terengganu tak banyak kilang macam kat johor and k.l tuuu . 

lagi bizi aku dengan tarian . training every single night . Contemporary dance memang sangat penat dan mencabar . banyak kena buat step silat . tetiba rase menyesal sangat tak belajar silat time sekolah dulu . kalau tak senang dah aku . weekend lak penuh dengan latihan palapes from 6a.m till 5p.m . then futher with training menari from 9p.m till 12a.m . haaa kau . macam mane tak penat woiii .aku join semua benda bajet badan aku ni robot kott . tapi tak pe lah . pengalaman je semua tuuu . benda ni semua yang aku akan ingat time tua tua nanti . 


nahhhh . belanja gambar awek cun sikit . ni lah student engineering yang berapa nak engineer sangat tu . dalam lab semua duk tengok injection moulding machine tapi aku sibuk duk snap pic lagi . 

banyak cabaran jadi engineering student ni . sometime aku pon menyesal ambil course ni . tapi nak wak cam ne . da amnil da pon, da nak habis dah . follow je study subjek subjek yang membunuh tu . 

jadi student kat sini tak susah . tapi bile kita dah join macam mcam la alasan dye . penat laa . tak sempat mase laa . terpengaruh kat study laa . sebenarnye aktiviti ni tak menghalang pon . asal kan kita pandai manage time . ok, its complete . 

ok aku dah tersangat lah mngantuk .
assalamualaikum

6 comments

  1. wahh same lah kite belajar engine jugak! welcome to the club!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahhh . ade gak senasib ngn kite . hahaha . join the club ! hahah

      Delete
    2. goodluck study ye! :D

      Delete
  2. woah! amik engineering. power gile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe . tade la power . penat nak perah otak . tak terer pon

      Delete