Followers

PENGALAMAN MEMBELI DI EZBUY, BARANGAN BERKUALITI DAN MURAH.

Hi, Pernah dengar pasal ezbuy ? Kepada membeli tegar online macam aku ni memang tahu la kan tentang ezbuy ni. Rasa nya yang tak membeli online pun tahu kot sebab ezbuy ni dah merabak luas macam virus dah. 

Kepada pemborong tegar mesti lebih arif tentang Taobao kan? Taobao adalah lubuk pemborong barangan murah dan comel comel dalam kuantiti yang banyak. Berbeza pulak dengan ezbuy sebab masih boleh beli barangan yang comel dengan kuantiti yang kecil dan yang paling penting murah.

ONLINE SHOPING BARANGAN DARI CHINA BOLEH DIBELI DARI MALAYSIA DI EZBUY.



Bila buka laman web ezbuy mata terus tertancap dekat high heels, comel comel sangat, rasa macam terus nak grab semua warna, Tergoda tau dengan kecomelan dia. Tengok dekat fashion site pulak memang tertancap la terus mata kat situ. Dengan offer sampai 70 % siapa je tak tergoda uols.


Macam macam fashion comel comel dalam ezbuy. Siapa peminat lace outfit, dah ada site untuk lace fashion, peminat boyfriend style pun ada site sendiri. Jadi senang la nak pilih kan. Tak payah nak kalut pergi scroll semua outfit semata mata nak cari style yang korang nak.


Yang lagi best terus ada mix mix fashion. Senang sangat kalau nak beli sepasang terus, ataupun tak payah susah susah nak fikir mix and match yan sesuai. Harga murah pulak tu untuk mix fashion. Tak perlu nak beli top, nak beli bottom wear lagi. Terus ada idea nak mix match fashion.


APA ITU PRIME SERVICE DAN APA UNTUNG NYA PRIME SERVICE NI ?

Prime service ni sangat bagus untuk pembeli kerana kalau pembelian oversea, kos penghantaran sangat lah tinggi. satu barang dah berapa kg, berapa pula harga yang kena bayar untuk penghantaran mengikut berat. Lebih lebih lagi untuk pembelian perabot, memang sangat mahal dan seperti yang kita tahu perabot dekat china sangat cantic dan moden, mestilah kita nak beli janji penghantaran murah. Dengan Prime Service kita boleh jimat beratus ringgit dan ada yang cecah ribuan ringgit untuk kos penghantaran. Best kan macam ni ?

Tengok contoh gambar ni, korang boleh jimat RM405 untuk pembelian ini.


Korang boleh dapatkan semua barang yang diperlukan dengan penjimatan sehingga ratusan ringgit.


CHUNKY HEELS

Kalau aku lah shoping kat sini, yang paling mata tak boleh nak tengok tempat lain bila tengok part ni. Siapa tak terliur angkat tangan. 


DAIRIES AND PLANNER

Walaupun aku bukan yang jenis tulis diari offline sebab aku lebih rajin menaip daripada menulis, sebab tu buat diari online macam ni. Tapi kecomelan dairies dan planner books ni memang buat air liur berjejeh. Boleh buat idea nak bagi gift dekat kawan kawan ni. 


MATCHING SET.

Ni la yang aku cakap tadi. Dah terus sepasang tak perlu susah susah nak mix match lagi. Bagi yang bertudung pun masih boleh beli, boleh pilih yang sesuai dengan korang, mungkin tak banyak tapi masih boleh memilih dengan bijak okay. Jangan risau taw. 


Yang paling penting shipping dia supper murah uols. Kalau rasa mahal lagi boleh guna prime service macam yang aku cakap dekat atas tadi. Tak paham ? baca balik pasal prime service tadi. Jangan terlepas pandang point penting tu. 


NAK LAGI DISKAUN? GUNA CODE NI.

Untuk pembaca blog tersayang. Jangan bimbang, lela saying korang jadi lela bagi code diskaun untuk korang. Baru lah boleh shoping dengan hari senang gembira kan.

Guna kod ni untuk 15% off shipping fee with code - ezsh15

Nak lagi murah ? 
                  Register & Get RM15 ezbuy Voucher

Nak shopping dengan senang? 
                  Download aplikasi ezbuy di telefon pintar korang semua.

6 comments

  1. Wah.. Dik lela. Rambang mata ni tengok pilihan dalam website.. Macam akak, tak berapa pandai shopping kasut atau sandle..

    Risau tak kena size. ;p

    ReplyDelete
  2. salam ziarah..

    menarik jugak ni... atleast ada la pilihan website nak cuci dompet..haha

    ReplyDelete
  3. hehe. kita pun dah beli dekat ezbuy lela. rambang mata tengok.

    yang, dairies tu macam susu and something like that. diaries baru diari. hehe

    ReplyDelete
  4. banyak barang2 menarik kt website ni

    ReplyDelete
  5. Kita biasa sopim kat laxada ja....dri x da duit tetiba jadi ada duit tauuuh...hahaha

    ReplyDelete
  6. Hi.. ada tak sesiapa sini tahu shopping dekat online ezbuy buat pembayaran macam mana ya. Saya dah transfer money ke akaun bank public bank ezbuy hari ini tapi tak tahu yang tentang no transaksi tu macam mana. Boleh tak sesiapa tolong masalah saya ni.

    ReplyDelete