Followers

DEKORASI DAPUR IDAMAN

Aku masih ada satu mini projek untuk buat model meja moden. Aku pilih dining room modern table. Tak tahu lah sejauh mana menjadi meja aku tu. Dalam duk mencari idea, jumpa pulak dekorasi untuk dapur. Mula lah berangan nak dapur macam ni. Ni aku pilih decor untuk dapur aku nanti. hahaha

sumber google
sumber google
sumber google
sumber google
sumber google
So, apa kata korang pulak ? lawa tak decoration ni. In shaa Allah dapur aku nanti macam ni. kekekeh. Tak apa, angan-angan biar tinggi melangit kata orang. Tak boleh capai bulan pun, sekurang-kurang nya boleh kutip bintang sikit-sikit.

Rupanya ada ja DIY untuk dapur yang cantik. Aku terbaca dalam website ni DIY DAPUR IDAMAN. Kalau korang ni penggemar DIY, boleh lah try tengok, mana tahu boleh buat kan. Selamat ber DIY yaa .

4 comments

  1. Ada yang PC berkenan..hehe,.

    ReplyDelete
  2. argghh semua cantik..kalau rumah ada tanah sendiri leh design dapur ikut citarasa sendiri tp bila beli rumah apartment pengubahsuaian jadi terbatas

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul. kalau ada rumah mmg idea kita la 100%

      Delete