Followers

TRIAL SET HADA LABO WHITENING SET

Assalamualaikum.

Dah baca entry

CARA HILANGKAN SUNBURN YANG TERUK?

Kalau belum, baca ni dulu. Baru boleh tengok seteruk mana sunburn dan kulit muka sebelum ni. Sangat teruk dan ya, bukan aku sorang lah yang alami. Ramai lagi orang lain yang sama macam aku. Tapi lain orang lain cara nak rawat muka kan. 

Sebelum ni aku cakap aku pakai anna cosmetik kan ? Memang cepat menjadi, tetapi bahan buatan dia kurang elok. Kalau bakar benda tu konfem berketul. Sama macam dinars, babies blink dan sebagainya. Bila pakai anna cosmetik tu memang cepat kesan, tapi bila tinggal memang nampak kusam lah kan. 

Jadi aku nak bertukar kepada produk yang lebih bagus memandangkan kulit muka aku dah kembali pada yang asal. Produk yang lebih bagus dan lebih mahal. Habis lah lepas ni.  Baru sehari aku pakai produk ni. Seriusly best sebab tekstur nya cuma air dan sangat melembabkan kulit. Ni set trail . Aku try trial set dulu sebab tak cukup bajet nak beli satu satu. First try kita pakai trial set la dulu kan.

TRIAL SET HADA LABO WHITENING
TRIAL SET HADA LABO WHITENING
HADA LABO ARBUTIN WHITENING FACE WASH


HADA LABO WHITENING LOTION


HADA LABO WHITENING MILK


Sesuai untuk bawa travel sebab saiz nya yang kecil. Cuma 30 ml setiap botol dan 12gm untuk face wash. Tak payah lah bawa yang besar, cukup yang kecil ni pun dah tahan setengah bulan dah. Kalau whitening lotion and whitening milk macam boleh tahan lama sikit lah. Kalau face wash memang tak tahan setengah bulan kalau saiz ni. 


Set whitening yang ni tau. Warna biru terang. Sebab banyak set. Ada set hydrating, sensitive skin, lifting + firming dan banyak lagi. Sebab takut tertukar, ye lah bukan faham pun apa yang dia tulis. Ada sikit je english kat sini. Tapi still boleh baca. Cuma takut korang tertukar dan tersilap beli ja. 


6 comments

  1. produk HadaLabo ni bagus sgt....mmg tak prnah dikecewakan la...

    ReplyDelete
  2. mesti berkesan kan...sebab wajah leyla sebelum ni memang sunburn teruk kan?

    ReplyDelete
  3. Hada Labo ni mmg ok harga pun still ok.... Anna skincare tu produk dr mana xprnh dgr

    ReplyDelete
  4. Berkesan x pakai yg ni??

    ReplyDelete