Followers

ppl wedding day

hye blogger . long time no see . since aku stop blogging, aku da blur blur pasal blog ni . tajuk entry pon tah pape . aku bizi sikit sekarang even tengah cuti sem . still kat perlis . not terengganu sebab ade training tarian for festival tari negeri . kalau ikutkan hati malas je nak datang . just because dorang cakap " untuk IMT-GT tahun ni depa nak bawak hampa semue pi indon . sebab hampa semua da bagi komitmen macam ni , da korbankan cuti hampa, depa da janji nak bawak hampa pi laa " dengar je cakap nak pergi indon . yahoooo!! sanggup datang semata mata nak gi jalan jalan .

dan sebenarnye aku bukan nak cakap pasal tarian ni . tapi hari tu aku dapat la balik kejap sebab nak ambik barang . then sampai je rumah, ma ajak pergi wedding sape tah . dah sampai sampai sane, kena jadi photographer lak . dye amek pakage gambar sekali . my mum tak de la pro photographer . tapi sometimes ade jugak yang nak my mum amik gambar . just gambar untuk kenangan . nak book photographer mau tak 1k, 2k . ade orang yang tak cukop bajet kan . ni kali pertama aku ambik gambar wedding . malu jangan cakap la kat depan orang . xpe la, tolong ma . kesian jugak kat ma kan .

nah, belanja sikit gambar wedding tu .





ni pelamin from abby aswa collection. *ma aku punye butik la tu . hahaha . sape na kawen boleh la tempah . cewwah, promote plak butik ma . hiiii . tapi area terengganu je la . jauh jauh tak leh laa . minyak lori, mahal lak . 


hah, ni lah dye mrs photographer bidan terjun dengan mak andan nye . a.k.a my mum la tu . aku memang da biase pakai macam ni pergi majlis kawen . agak kurang sopan la nak dara ni . sebab aku pergi bukan atas dasar nak makan nasi minyak . tak kan nak ambik gambar pakai baju kurung . lagi la x senonoh duk ganas ganas depan orang . 

pelamin from abby aswa collection
baju pengantin from abby aswa collection 

0 comments