Followers

buku merah

helo helo hye
feeling noob and anoying kan dengan tajuk kat atas ? first time buat passport ? cam ketinggalan kan . bukan noob, tak de bajet je .  orang dah berkali kali pergi overseas kan . tak heran pon . so, aku yang tulis entry ni kau yang panas pehal . ok, just kidding . hari tu aku pergi thailand untuk performance dekat walailak university tak buat passport personal . pakai grouping je . senang dan tak yah bayar . kalau personal kena guna duit sendiri kan .

tadi aku nak pergi buat passport ni dekat imegresen perlis . ekceli ni bukan kali pertama aku pergi, tapi serius laaa . selalu je tak leh nak buat sebab line down . tetibe server jem . entah ceruk sangat kot tempat tu sampai tak de line .

tadi terpakse pulak pergi UTC kat kedah semata mata nak buat passport sebab sepatotnye aku kena hantar hari ni . sampai sane kena tukar IC pulak . ye lah, IC aku time zaman comel comel montel montel lagi dulu kott . time aku 12 tahun . tapi tak de kesedaran lagi nak tukar IC even umuq dah 20 tahun . (jangan ikot perangai ni)

UTC punye kerja, nak buat IC kene 24 jam baru siap . mau tak nye aku kene pergi lagi esok kan . pastu col KDN kat perlis, dye cakap server dah ok . demmm . rushing lak dari kedah balik perlis . depa da kesian kat kami kan . da banyak kali datang, so dye bagi je buat even IC comel lagi . hahaha

tapi unluckyli, cewahhh . macam buat esei bi lak . tengah buat 3 orang je lepas buat . lagi 2 tak lepas sebab system down lagi . lagi malang, sorang je lepas dapat buku merah tu . lagi 2 tak sempat nak proceed . terpakse la buat esok pulak . nah the one and only buku merah for today .


so da tensheng lsm keta, lets have some selfie first. kakakakah .selfie yang agak selfish sebab takde orang leh masuk . hahaha


sory terpakse letak gambar isolabellaz dekat muka twin aku . buruk beno muke dye time tuh . aku harap problem ni leh settle cepat cepat sebab banyak lagi kerja aku nak kena hadap . peace yo !


banyak la gambar sebegini rupa dalam handfon kawan aku . now his fon is mine . sape suruh ade camera lawa . kan da jadi mangsa aku . bukan mangsa aku je . ramai lagi yang guna khidmat fon tuh . lenovo ni ade gak yang camera lawa . tapi still tak leh lawan sony laa . cewahhh . 

ok gudiitee peepsss . ap nye bahasa tah . 

2 comments

  1. wah cutenya hihi..sha xda lg buku ni..
    btw slmt bpuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq shaa. Selamat berpuase jugak shaa. Xpe. Nnti kite p travel same2 ye.

      Delete