Followers

photoshop again

helo helo hye
bizi life lately make me so so so missing my blog . miss my adobe . errghh . da lame aku tak edit edit gambar ni . da rase awkward ckit bile bukak . sebab emang da lame la cerite dye . hahaha . *ap ak mengarut ni ?
ok, back to our story . hari tu aku bangun tido sebab bunyi henset samsung tuh . sory la  aku ni memang alert sikit dengan fon lagi satu tuh . sebab ? because it have milions of reason . hahaha .
ok nahhh, aku malas na mengarut banyak sangat . mesej yg aku dapat tu just nak suruh aku tengok gambar kat fb . and bile aku tengok, rase mcm nak menjerit dan tercabar . ahak .
nahhh gambar ni .


seriously aku nak buat macam ni jugak . tak tahan kot aku tengok ke 'rare' kan gambar ni . aku terus bukak adobe aku dan bertungkus lumus lah nak lawan kan . 1 hour lepas tu aku dah give up . hahaha .
tapi aku takkan give up semudah tu kan . nahhh . tip tap tip tap . da siap ....


different thinking between guys and girls . guys punye gambar macam api, jahat, and ganas . kalau girls ni macam cool, colourful ad soft sikit laa . cam ne ? ok tak ? of cos la tak kan . sebab aku ni beginner je . bile hantar balik gambar ni . banyak jugak la komen komen . bagos la . memnag i need that komen sebab kadang kadang mate sendiri tak nampak kesalahan yang kite buat kan . memang we need someone to repair it . wif komen yang membangun , bukan komen komen yang nyekit tuu . komen yang menjatuhkan . tu memang mentak penampar la kan . tapi ok je kalau nak komen macam tu jugak . dipersilakan . ehee .


after kritikan tu . aku repair la balik . walaupon sikit je repair tu . nampak la jugak hasilnye kan . thanks for being my mentor for editing ni . sebenarnye aku je yang malas nak edit mengedit ni . bile da sampai hantu edit, tak makan pon da tak rase lapar . rase cam kenyang je . haaa . next time boleh la aku edit lagi . kalau hantu tu datang laa . and tut0rial ?aku tak pandai nak buat and tak berapa pandai sangat photoshop and na ngajar2 ni . so next time kalau aku da pandai buat tutorial, aku buat banyak2 nohh .
ok that all . babai and assalamualaikum ~

0 comments