Followers

SIAPA PUN PEMERINTAH U.S, MEREKA TETAP SAMA

Assalamualaikum.

Semalam punya cerita memang hangat dengan kisah Donald Trump yang menang bertanding dan menjadi presiden seterusnya untuk Amerika Syarikat. Seperti yang kita tahu, Donald Trump merupakan manusia racist, anti islam dan sexist.

Banyak yang di janji kan oleh Trump, macam macam janji ditabur. Biasa lah, nak menang memang kena pakai janji, kena pakai duit. Sedangkan Obama pun banyak lagi janji yang dia tak kotakan.

Bagi aku siapa pun yang memerintah U.S, mereka tetap sama. Tetap sama memperjuangkan bangsa mereka dan menindas umat Islam. Walaupun bukan secara terang terangan, tetapi tetap menindas secara sulit.

Bilamana kaki dijejakkan ke rumah putih, semua nya akan berubah. Janji tinggal janji, apa yang di nampak hanyalah Islam sebagai Terrorist. Cukup lah dengan tengok cerita "my name is Khan". Macam tu lah yang akan berlaku nanti.

Doakan semua ummat Islam di U.S dikuatkan iman dan kuat menempuhi segala apa yang bakal berlaku. Sesungguhnya Allah sentiasa bersama kamu, dan doa kami sentiasa mengiringi kamu.



"Jangan takut pada harimau yang mengaum, 
Tetapi takutlah pada nyamuk yang sedang membiak".

2 comments

  1. betul tu. just go with the flow je

    ReplyDelete
  2. KAnnnnnnnnn ! Haihhhh kita suka tgok awk punya header ! cantikkkkk

    ReplyDelete