Followers

WELCOME TO DECEMBER


Tip tap tip tap. Kita dah pun masuk bulan disember. Pejam celik pejam celik, Dah nak masuk tahun baru dah. Alhamdulillah aku masih lagi bernyawa, walaupun blog aku dah nyawa-nyawa ikan. Dan semoga aku masih lagi mampu memiliki tahun depan dan tahun seterusnya. In shaa Allah.

Dah bulan desember ni bermaksud final exam dah makin hampir. Aku memang lah tak banyak paper, tapi tetap banyak projek yang belum disiapkan. Biasa lah pelajar, kalau tak siapkan kerja awal memang tak boleh. Nanti dah nak kena hantar baru lah bertungkus lumus siapkan semua projek.

So, last. Welcome to desember ! i will not wish you be nice to me but i will be n ice to you. Sebab kalau aku cakap be nice to me pon, december takkan mampu buat apa-apa. Sebaliknya aku yang kena be nice to December kan. Sambil dengar lagu "Back to December"


0 comments