Followers

Hafiz dan Adira bercinta ke?

Dalam ramai ramai penyanyi duet, penyanyi Hafiz dan Adira tak pernah kecewakan aku. Lagu depa buat aku nak dengar berulang ulang kali. Feel dia lain macam sikit. Sampai ke jantung hati aku. Tak percaya? cuba dengar ni .


Betol tak apa aku kata ? Siapa suka angkat tangan, tak suka duk diam diam. Hafiz dan Adira bercinta ke? soalan ni jadi tanda tanya kepada aku sebab lagu yang dinyanyi sangat sepadan. Bagai nada dan melodi, bagai pinang dibelah dua. Lagu yang dia nyanyi macam ada connection antara dua penyanyi ni. Macam mana aku suka acik dengan nana. Macam tu la aku suka hafiz dengan adira.

Ni aku serta kan lirik lagu untuk cinta dari hafiz dan adira.

Kau tunjukkan aku
Yang memangnya tak pernah tahu
Erti sebenarnya cinta dari jiwa
Bukan hanya dari mata

Kau ajar hatiku
Kasih setulus seikhlasnya
Tak pernah mengalah
Walau kan terpisah
Sedikit pun tak berubah

Namun takkan menjadi milikiku
Cinta bukan tercipta untukku

Tolong jagalah dirinya buat diriku
Jangan biar luka lagi hatinya
Yang amatku cinta
Yang milik engkau saja

Biarku simpan semua kasih dan cinta
Akan ku pendamkan sepanjang nyawa
Hingga tiba masa
Untuk aku bercinta semula

Selamat tinggal kasih
Aku kan pergi bawa diri
Yang telah rela
Dan mengerti

Dan di sini saja
Berakhirnya sebuah kisah
Cinta bertepuk sebelah
Terpaksalah ku terima tentuannya

4 comments

  1. Oit, gosip tengah-tengah puasa. Hahahhaha.

    Anyway, jangan lupa join giveaway http://www.fadzirazak.com/2015/07/giveaway-blog-fadzi-razak-launch-2015.html. 12 pemenang dicari!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uit uit tu bukan gosip . kekekeke

      Delete