Followers

exploded brain !

helo peeps :)

try to smile even its too hard . cewahhh.



aku dua tiga hari ni menghilang sekejap . bukan menghilang tapi aku balik kampung aku kat terengganu . dah lama tak menjenguk ma dengan ayah . so aku mintak maaf sebab tak blogwalking kat blog blog korang . yang dah tag aku untuk libster award and versatile blogger award tu thank you so so so much . korang memang best lah . tapi aku nak mintak maaf sebab ke bizi an aku ni sampai tak ada masa nak join . sory sangat sangat . tapi in shaa Allah kalau aku dah tak bizi nanti aku join yee .

bila dah habis cuti, datang perlis, masalah study yang belambak menyerap masuk dalam kepala aku balik . maklumlah bila balik cuti, semua aku tinggal . buang seme masalah . aku bercuti dengan senang lenang nye . tapi aku buat la assignment dan design project sikit . report nak kena hantar dah . perrrgghh serabut bhai .

ni paling aku tension bila kita penat, nak tido tapi tak boleh nak tidur . taime tu la duk pikir macam macam . bila dah tido . 1 jam lepas tu tersedar . tengok jam . baru pukol 1 pagi ?? oohh demmm . lambat lagi pagi dan aku dah tak boleh tidur ! alahaiii . penyakit ni time time macam ni la dia nak datang . penyakit apakah ini ? errrrr .


so, penyelesaian nye ? huh, aku pon buntu . :"0



4 comments

  1. standard, bila terlalu banyak fikir... sama je macam kaksha dengan hasben sekarang... masing2 buntu... oooyeahhh kita geng !

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan k.sha . haiii, sabar je laaaa

      Delete
  2. hahahhaha.... maybe bayk kot benda2 yang otak leyla tengah fikir sebab tuh dia takmoh tido... my guessing, leyla mesti tengah bayak benda nak setelkan... tak taulah betul ke tak akak guess ni... its ok, take time to finish one by one...wish u luck my dear!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol sngt tu kak . bnyk benda nk kena settle . bila la habes study ni . pent dahhh

      Delete