Followers

HOW TO PURCHASE HANSAEGEE BEAUTY PRODUCT

Assalamualaikum,

hye you guys. hows your day? sihat? Hopefully korang sihat dan bahgia disamping keluarga tercinta.
So hari ni, entry ni, aku nak sambung lagi pasal 1 produk yang aku love sangat tu. Tak lain tak bukan produk yang dah aku review dulu 2 kali.


Hansaegee Beauty lah of cos.

Memandangkan yang ni dah habis. then aku nak bagitahu korang cara nak purchase produk ni dekat online shop. Aku ajar korang satu satu tau. Ok first pergi ke laman web https://hansaegee.com . Okay klik je situ. Apa Hansaegee ni sebenarnya?

Hansaegee Nature ni adalah satu jenama skincare dekat Malaysia tapi produk ni diperbuat dekat Korea. Brand ni dari 2011 lagi. Dan yang penting bahan yang digunakan berkualiti tinggi dan original skin care produk dari Korea.

Hansaegee Beauty ni cuma ada dekat online je tau. Tak ada dekat kedai2. So memang terjamin lah originality dan kualiti dia. Semua boleh dapartkan dekat online je. Kalau jumpa kata kedai tuuu emmmmm jangan beli melainkan siasat dulu okay. Sebab produk ni original dibuat dekat Korea dan direct import ke Malaysia dan disimpan di office based Hansaegee sahaja. Semua produk dijamin selamat dan dah disahkan oleh Malaysia Authority Board. Untuk maklumat lain boleh ke link "About Us" <https://hansaegee.com/shop/about-us>



Then korang akan Nampak macam ni. Right? Okay first thing first korang sign in account dulu atau pun create akaun dulu.



Okay lepas dah sign up, baru boleh log in dannnnnnnn untuk pertama kali log in korang  akan dapat 50 point. Asikkkkkk kannn. “You have 50 Points in your account” baca ni pun happy dah kan. Okay next.


Okay, you can see banyak gila product2 dari Hansaegee ni dan banyak jugak produk baru baru. Dan mata aku dah naik bintang bintang dah. Semua semacam seronok kan. Macam nak semua. Dan korang boleh pilih lah nak yang man dan masukkan dalam cart, dan aku dah pilih dah satu, okay jom masukkan dalan cart dan aku tunjuk cara payment pulak.


Can you see, alang-alang grap tu, terus grap pakage combo sebab lagi jimat kan. Shipping free ya bila pembelian lebih dari RM70. Bertambah jimatlah disitu kan. Okay procedd the order lah. Kan nanti ada ter pick up yang lain kan. Hehe. Dannn yang lagi best, Hansaegee Beauty juga ada FREE Gift kepada pelanggan yang membuat pembelian. Ni chart untuk free gift ya. Macam-macam boleh dapat dari setiap pembelian.




Okay sambung balik,  korang dah boleh isi shipping foam dan buat pembayaran. Dan tunggu barang korang dekat rumah je. Senang kan. Tak perlu nak keluar berpanas, penat jalan lagi nak beli barang. Online je tup tup sampai depan rumah. Ladi satu tambahan, korang perasan tak kalau korang nak dekat produk tu ada tulis point. Which mean setiap RM1 yang korang spent akan diberi 1 point. Dan point tu boleh ditebus untuk pembelian seterusnya setelah point terkumpul tu 100 dan keatas. Dan point ni taka da tambah tempoh, So korang boleh guna bila-bila je.


Ni antara produk yang best seller. Untuk moisturizer dia memang best. Aku dah pernah review sebelum ni. Boleh baca review aku yang sebelum ni. Dan lagi best bila dia banyak buat kombo set. Senang nak beli 2 terus dengan harga yang lebih murah.
Tapi yang best seller dejak dulu adalah Gold Nano CC Cream. Baru lah pada tahun 2016 Hansaegee Nature lancarkan produk Aqua Whitening Cream. Lepas tu produk terbaru 2018 adalah Hansaegee Nature by Aloe AC Bubble Cleanser.

Promotion pon tengah banyak sekarang ni. Jadi aku rasa ni masa yang sesuai lah nak purchase produk dari Hansaegee Beauty ni. Haaa korang jangan cakap aku tak bagitahu ye ada sale ni. Dah cakap ni tau. Heheee.


Okay, part ni aku rasa ramai yang musykil kan. Nak beli produk tapi tak boleh test kea pa kan. Jangan risau tau. Hansaegee Beauty dah sediakan detail secukupnya untuk korang. Dan siap ada review dari customer lagi. Boleh baca review dari dorang jugak. Klik sini untuk baca produk detail tau. Dah lengkap dah. Contoh macam kat bawah ni. Detail dia bagi untuk kita study pasal produk.





Selain tu, kalau korang perlukan sesuatu, nak tanya ke, nak consult pasal produk ke, boleh tanya pihak Hansaegee terus melalui Live Chat ataupun Whatsapp je, mereka akan balas terus dan jawab pertanyaan dari customer. Kecuali time cuti lah, tapi akan dibalas secepatnya lepas dah masuk hari kerja. Senang kan berurusan dengan Hansaegee Beauty ni. 

Overall aku rasa tak rugi kalau korang nak beli dan pakai produk ni. Seriously. KOrang boleh tengok dekat https://hansaegee.com/shop/blog/reviews.html untuk review-review customer Hansaegee Beauty ni. Kot lah korag konfius kan. Boleh tengok pengguna yang dah guna produk ni. Nak tengok entry blog aku pon boleh, klik entry ni https://www.aswaleyla.com/2018/09/beauty-review-hansaegee-nature-aqua.html dan orang boleh tengok video tutorial jugak tau dekat sini https://hansaegee.com/shop/blog/tutorials.html .



Company name: Hansaegee Nature

Website: www.hansaegee.com/shop

IG Page: https://www.instagram.com/HansaegeeNature/

FB Page: https://www.facebook.com/HansaegeeNature/

Youtube Page: https://www.youtube.com/c/HansaegeeNatureMalaysia


0 comments