Followers

semua orang chomell .

abaikan mate yang macam pontianak tu . akibat x tido . 

semalam aku ade jamuan ckit ckit bersama ngan budax palapes . hahaha . ade nampak macam palapes ke ? langsung x kan . tak de la . majlis ni kami yang handle . so why not bagi kelainan sikit kan . buat majlis yang comel comel sikit . xde la nak tough selalu kan . majlis ni spesial untuk sarjan pishon, abah kami yang kami sayang sangat sangat and untuk senior yang da nak tauliah dah . waaahhh . dah nak jadi YO da korang .


geng sekurus . aku je yang gemok kat situ . ni kakak senior yang superb sporting ngan aku . baik sangat . kak mimi la kawan luahan perasaaan aku . wakakaka . kami banyak cerita bersama . yang baju merah yang comel comel tu . hehehe . melaram kuat pulak kami kami ni kan .


prop yang comel tu kawan aku yang buat . jom say cheese same same ngan aku :)


ok . aku taw aku tembam . dan orang sebelah ni buat muke tembam untuk aku ye . "chomell sangat u "





da janji nak letak gambar dye kan . lupe nak letak hari tu . terus tuntut . ape laaa . nah, da letak da ni . 


semua nie budak budak palap diploma . semua sporting habes lah . hahahaha. cukop setakat ni je la .
assalamualaikum .

6 comments

  1. Replies
    1. haaa . lupe nak masukkan , jap ye . hehehe .

      Delete
  2. ouhhhh..palapes ke ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah . xpi x tough mcm askar pon . hehe .

      Delete
  3. yeay... ade gmbar kite laaa... comel2... :p

    ReplyDelete