Followers

finally aku naik motor lagi

setelah sekian lame aku x drive moto kat perlis ni . cos of aku excident dulu depan kolej kediaman . so petang tadi memberanikan diri aku jugak drive motor sampai ke dewan 2020 . dalam hati berdebar sangat . tapi bile hati da bengang . ape pon jadi kan . aku rela drive moto pakai baju no.3 sampai kangar . serious kerja gile . ingat kan ap2 jadi dah . serious aku da tak yakin nak drive dekat cabang 3 lagi . tadi buat buat berani . ye la . degil kan . ape orang cakap da x nak pakai dah . nak ikot hati yang bengang ni . hehehe .
tapi alhamdulillah la kau selamat lagi kan . nothing happen . aku pon da hilang nerverse tu . da makin yakin plak rase . lepas da berani nak keluar lagi kot . hahaha
jus kidding . k la . wordless .
assalamualaikum .

2 comments

  1. Alhamdullilah. pape kena confident and hati2 tau :)

    ReplyDelete
  2. ye la . sebelom ni serious x konfiden langsung. tapi buat xtaw je . try jugak bawak . hehehe

    ReplyDelete