Followers

demam oh demam

2 hari lepas. perlis ni banyak sangat hujan . sampai nak pergi mane mane pon kene redah hujan . baru je jemur baju kejap . hujan mencurah curah turun . aku pon ape lagi . berlari lari la pergi  angkat kain . xkan la kot nak biar tengah tengah hujan . da nak kering da pon . naik bilik dah lencun dah basah . da penat baru balik dari kelas . memang xla nak pandang bilik air nak mandi bagai kan . aku ni degil sikit la nak ikut flow nye . da taw kalau kene hujan tu kene mandi . boleh lagi aku tarik selimut and then tido . hahaha .

sehari lepas tu dah rase dah macam nak demam kan . aku macam tertunggu tunggu plak demam tu . da memang taw aku akan demam . then semalam time latihan makin teruk pulak demamnye . orang lain'kiri kanan kiri kanan' duk kawad . aku tengok je la . memang tak la nak berjemur lagi kat bawah matahari tu .
then balik dari latihan . ade hati nak pergi tengok malam MRM degree kat dewan 2020 . pergi ngn moto, lagi la kene angin malam . masuk plak dewan 2020 yang sejuk macam peti ais tu . aduh . memang merah la hidung aku . balik tu memang da tak larat nak buat ape dah . teros je la tido . nasib baik ade housemate aku yang care lagi pasal aku . siap tido dengan aku lagi . ye la , teman aku tido . lau x memang tak leh tido la aku sorang sorang .

bangun pagi tadi lagi la haru . xde suare nak cakap maaa . huhuhu . da bangun mandi mandi . siap nak gi kelas baru ok . sampai kelas, aircond lagi . menggigil la aku lam kelas tu . x larat weh nak dengar lecture tu ajar . esok ade test lagi . warggghhh . larat ke aku nak study malam ni . harap nye larat la kan . minggu ni ak full dengan test bagai . ermmm . da nak dekat final ni macam macam lak jadi . ok la .
assalamualaikum .

0 comments