Followers

PAKEJ PELAMIN TERBAIK TERENGGANU 2018


Assalamualaikum.

Memandangkan aku dah mula cuti semester, lama duduk rumah, jadi aku ambil alih sekejap butik pengantin ma aku dan susun atur balik apa yang patut. Banyak yang nak kena susun balik, dan dengan tak ada pengalaman business dan menagement business buat aku rasa nervous jugak. Dan kat sini aku akan update dari sehari ke sehari in shaa Allah tentang business. Fuh fuh doakan yang terbaik ya.

Ni antara pakej pakej yang terdapat di Abby Aswa Bridal.





Abby Aswa Bridal,
Ting 2 Bangunan Arked Mara Sungai Tong,21500 Setiu,terengganu.
No fon : 0199332146

Koleksi dan contoh pelamin akan diupdate dari masa ke masa ya. Dan in shaa Allah akan ditambah dengan fashion baju wanita custom made di butik nanti.


4 comments

  1. tq for sharing kak.lama rabia tak singgah blog akak.

    ReplyDelete
  2. semoga success dalam bisnes ya ^_^

    ReplyDelete
  3. Not bad pakej yang ditawarkan... Semoga bertambah maju.. Aamiin..

    ReplyDelete
  4. wahh.. smoga bisnes maju jaya dear.. !

    ReplyDelete