Followers

1730 MORE!


Asslamualaikum

Ada baca entry lepas ? kalau belum, boleh baca sini dulu.

MISI 1 JUTA PAGEVIEW DAN HADIAH MENARIK UNTUK VIEWER KE-1 JUTA


sempena nak cecah 1 juta pageview ni. Aku ada buat ala ala giveaway la, sape yang jadi viewer atau reader ke 1 juta, boleh pm aku, tak pun lepas 1 juta sikit sikit pun tak apa. Aku nak seorang yang terpantas pm aku, screenshot page view yang ke 1 juta ni. Nanti aku bagi hadiah menarik. Aku anggarkan esok dah cecah 1 juta. Jadi boleh la mula tengok tengok pageview kat side bar ye. 

pm no ni kalau korang yang ke 1 juta. 0194295733. Good luck korang!

5 comments

  1. Wowww. hee all the best awak :)

    ReplyDelete
  2. tahniah pageview dh 1 juta...ada tk yg screenshot...ni br jenguk sini 100077 hehe

    ReplyDelete
  3. tahniah pageview dh 1 juta...ada tk yg screenshot...ni br jenguk sini 1000077 hehe

    ReplyDelete
  4. Alahai.. Termiss.. Kikiki.. Tahniah pada yang berjaya..

    ReplyDelete
  5. wahhh Pageviews dah melepasi 1 juta. tahniah lela cyg!

    ReplyDelete