Followers

LAZADA BIRTHDAY BLOGGER CONTEST

Assalamualaikum dan hai uols.


Kali ni nak sertai Lazada Birthday Blogger Contest pula. Kawan kawan blogger lain jom la join sekali.

What do you love about lazada malaysia?

Sejujurnya Lazada adalah antara shopping online yang selalu usha dan selalu jugak purchase barang dekat lazada. Apa yang saya paling suka dekat lazada adalah pusat tertumpunya semua barangan keperluan dari segi fesyen, barangan dapur, barangan rumah, permainan, sukan, buku dan macam macam lagi. Promosi dari Lazada pun tidak pernah menghampakan, biasa nya pembelian secara berleluasa dibuat semasa promosi lah.Barangan biasa nya suka sangat tengok bahagian elektronik dan kamera, tanpa sedar dah 2 sport kamera dah beli dekat Lazada.

Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products) 

1.Double Layer Camping Tent 3-4 People Outdoor Tent Hiking Double Door Tent (Blue)
2.YAER Mens Sport Outdoor Mesh Breathable Hiking Shoe - Intl  
3.GoPro HERO5 Black  


http://www.lazada.com.my/double-layer-camping-tent-3-4-people-outdoor-tent-hiking-doubledoor-tent-blue-20910532.html

Sekarang saya sedang meminati aktiviti hiking (mendaki). Khemah ni sangat penting dan memudahkan saya untuk tidur dan berlindung dari kesejukan pada waktu malam. Dah banyak kali tengok khemah ni dekat Lazada.


Masih berkisarkan hiking, sangat memerlukan kasut seperti ini memandangkan kasut lama sudah rosak dan sudah tak selamat untuk hiking lagi. Takut takut merbahayakan diri sebab licin kan permukaan batu dan tanah berpasih dan berbukit. Nak hiking pun masih perlu ada gaya, jadi kasut sebegini sudah memenuhi citarasa saya. Lagipun harganya tidak lah terlalu mahal malah sangat berpatutan.


Dan yang ketiga, masih berminat dengan sport kamera walaupun dan dua kali beli di Lazada dan sangat memuaskan. Tetapi kali ni nak upgrade lagi kualiti sport camera dengan Gopro Hero pula. Tak sah kalau travel tak bawa sport camera kerana dapat memudahkan merakam semua jenis gambar termasuklah didalam air selain daripada bentuk dan saiz nya yang kecil dan mudah dibawa.

How do you think Lazada Malaysia can improve?

Bagi saya lazada di waktu sekarang sudah cukup bagus dan memuaskan, tetapi untuk menambahbaikkan lagi perkhidmatan lazada, mungkin lazada boleh memberi pengumpulan mata ganjaran di setiap pembelian di lazada, selepas mata gamjaran bertambah, boleh lah pembeli menebus mata ganjaran tersebut dengan barangan yang diidamkan. Selain itu lazada boleh memberi code potongan harga kepada pelanggan ataupun ahli lazada pada sesetengah masa terutamanya ketika bulan bulan perayaan.

What is your birthday wish to Lazada Malaysia?

Saya mengucapkan selamat menyambut ulang tahun kepada pihak Lazada dan juga semua membeli Lazada yang sentiasa menyokong pembelian online ini. Semoga Lazada terus sukses dan sentiasa dirahmati dan mencapai kemuncak kejayaan yang dirancang dengan jayanya.

16 comments

  1. Good luck untuk contest nih!

    ReplyDelete
  2. GoPro tu memang pujaan orang ramai la. kalau dapat hadiah free memang syok kan haha. Good luck btw! menarik pilihan barang tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih syed. haruslah. kalau dapat free tuuuu perggghhh

      Delete
  3. Whoaaa, hiking punya barangg, bagusnyaaa~

    Nona nak yg nih je..meh la baca, singgah blog kecik saya jer

    http://nonasani.blogspot.my/2017/03/lazada-birthday-blogger-contest.html

    ReplyDelete
  4. Go pro tu, wishlist jugak.. haha.. Goodluck awak.. :D

    ReplyDelete
  5. Singgah dr segmen yg sama... good luck&all d best k...:-)
    http://cikna136.blogspot.my/2017/03/lazada-malaysia-blogger-contest.html

    ReplyDelete
  6. Goodluck untuk contest ni 😊

    ReplyDelete
  7. Gut luck leyla.. Akak bw sini dari family AFB.. Sori lambat follow blog leyla ni.. :)

    ReplyDelete