Followers

JATUH CINTA DENGAN SEPHIA BY JANNA NICK


Assalamualaikum dan hai all readers. 

Pernah dengar produk sephia ni ? mesti lah pernah kan by Janna Nick yang tengah meletop kevavoom tuu. Kadang kadang orang duk cakap asal produk artis je nak beli. Hellooo harus la nak beli kalau produk dia bagus. Dan aku dah guna sendiri memang bagus. Memandangkan housemate aku yang jual ni, jadi senang la nak beli tak payah nak tunggu order lama-lama. 


Biasanya aku pakai ni dekat rambut dan bibir. Oh ya, lupa nak cakap, penggunaan nya memang seluruh badan boleh pakai, Kadang kadang kalau muka kering, aku pakai dekat muka. Memang lembut nau nau muka lepas tu. Kalau bibir kering pun aku pakai dekat bibir. Dekat rambut pakai as serum rambut. Serius lepas pakai sebotol rambut lembut tau. Pemerhatian dekat rambut kawan aku. Sebab rambut aku memang jenis nipis dan halus jadi masalah rambut kasar tu tak ada. Tapi aku guna jugak sebagai ganti serum. Dah jimat kat situ tak yah beli serum lagi dah.

Seriusly aku paling suka bab bau dia. Wangi sampai dah rasa tak yah nak pakai perfume lagi dah. Dah tak payah risau kalau rambut korang ada masalah bau. Boleh jadi wangi tau rambut korang walaupun lama berperap dalam tudung. Aku syor kan sangat korang cuba pakai ni. Konfem jatuh cinta sama macam aku.








Nah nak jugak tempek gambar Janna Nick a.k.a awek pian k-pop ni. Lawa kan dia, comel dan sangat ceria orang nya.

Kalau nak order boleh klik banner dekat side bar ataupun ambil no dekat banner dekat header tu. Tu housemate aku punya tau. Tolong-tolong kawan pun dapat pahala kan. Mana tahu sale dia naik kalau tempek kat blog sendu ni kan. Doa kan supaya dimurahkan rezeki dan blog ni pun murah rezeki jugak. Ameen.

7 comments

  1. Yela kalau tolong kawan memang dapat pahala... walau pun sekecil pertolongan, Janna Nick memang comel... hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. in shaa Allah. dapat pahala sikit2. tak leh nafi la janna nick memang comel.hehehe

      Delete
  2. Wahhh siqah first time dengar produk ni. tak follow sangat produk artis sekarang. HIhi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia tak femes kat kedai. sebab penjualan semua dekat online.

      Delete
  3. busyra tak pernah cuba lg. mcm best je ni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. best best. serius best. wangi tak tipu pon

      Delete
  4. Lahh ingatkan Sephia ni perfume. Argan oil mmg bagus. hihi

    ReplyDelete