Followers

DINNER DRESS FROM ZALIA, ZALORA

Assalamualaikum.. hai..

Entry lepas ada aku cakap nak review dress dari Zalora kan. Aku pakai dress tu time pak sedara kahwin, lepas tu pakai lagi untuk dinner. Jadinya dinner dress dah basi la. Sebenarnya nak jimat, malas nak beli banyak kali dan sebenarnya bukan malas tapi tak ada duit. 😅😅😅

Aku beli dress ni dari Zalia, di Zalora.com. Memang aku ni kalau nak shopping baju lebih preffer di zalora sebab zalora tak pernah lagi kecewakan aku. Lagi suka shopping online je dekat Zalora daripada pergi shopping mall sebab Zalora murah dan jimat tenaga dan duit. Kalau nak kena pergi mall, penat dah 1 hal, lepas tu duit minyak lagi, duit makan lagi, duit beli makanan ringan lagi.Kalau zalora, postage pon boleh dapat free. 😀😀😀


Ni aku amik saiz S sebab model dekat zalora tu tingginya 170 pakai saiz s dan tinggi aku cuma 160. Nasib baik muat2 ngam2 tapi tak de longgar sikit pun la. Nasib muat jugak. kalau tak habis terkoyak baju  tu 😂😂😂 Tu pun pulun diet takot tak muat.


Suka part rantai tu ja sebenarnya. Lagi satu bab berlayer layer. Entah kenapa macam suka sangat baju layer layer ni. Nampak macam ladies sikit kot.



Okay okay sudah. Terbanyak pulak gambar sendiri. Nanti update around dinner pulak ya. Babai semua.
😗😗

15 comments

  1. cantik sis dress tu...

    ReplyDelete
  2. Hihi confident lela pakai dress ni. Nampak macam ala-ala jubah.. Cantik. Warna yang lela pilih pun cantik.

    Yang penting, menutup aurat.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah kak sebenarnya ketat sikit tapi x nmpk sngt sebab color gelap

      Delete
  3. Cantik pakaian ya..
    beli kat zalora ke?
    Dah lama AM tak tengok Zalora sebab barang2 mahal..
    Huhuhu..

    Ikhlas Dari
    Along Misuari

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah beli kat zalora, mahal tapi kalau less dia memang berbaloi. ni rm99 ja. lagi murah dari beli kat ig

      Delete
  4. seriusss lawa. tapi kalau bab pakaian aina xberani nak beli online

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye aina. kena gamble ja kalau nak beli online ni.

      Delete