Followers

testimoni harum malam

helo helo hye :)



rata rata sekarang aku tengok banyak dah dok promote harum malam . produk ni still lagi baru. dulu aku pernah review produk ./harum-malam-produk-review.html . rajin pulak aku review produk cam gini . banyak jugak aku tengok testimoni orang2 yang da kawen . tapi aku nak cakap kat sini, produk ni bukan untuk orang yang da kawen je taw , orang yang tak kawen pon boleh pakai noh .

coz aku ni join palapes a.k.a pegawai kadet askar wataniah, memang uols paham paham sendiri la bila da habes latihan tu penat nak mampos, ye la, seharian latihan, pagi pagi da ade P.T, memang nak bangun keesokan harinye memang susah la kan . since aku guna produk ni, senang kot nak bangun pagi . kol 6 tu da konfem2 aku tersedar dah . nak cakap x penat langsung tu memang tipu la kan . sakit semua urat2 tulang2 aku . tapi still lagi rase segar je bangun pagi2 . biasenye kalau turun pagi2 memang muka ngantuk yang tak leh blah la . tapi sekarang da tak ngantok means terus segar bile bangun pagi .



Kebaikan harum malam:

-Meningkatkan keinginan serta mempercepatkan ransangan seksual
-bertenaga dan mengatasi masalah vagina kering
-Membantu mengetatkan dan menganjalkan vagina
-Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing
-Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
-Mengurangkan tekanan dan tension

-Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan

hah, see . bukan untuk orang kawen je tahu . masalah dalaman pon terjaga bile amal benda macam ni . mase ni la kene jage semua kan . takkan da kawen baru nak pikir semua ni . kesihatan tubuh badan tu penting . bukan untuk orang lain, untuk diri sendiri jugak . badan yang sihat akan lahirkan otak yang cerdas . so ? time muda  muda ni la nak jaga diri ni elok2 .

Price: rm40 Semenanjung / m45 Sabah & sarawak    

Untuk order boleh contact : > www.facebook.com/LegacySecretTrading

1 comments