Followers

let's get holiday !!!

helo helo hye !
so excited today sebab esok weekend . bile tibe weekend, rase macam nak tido sepanjang hari . tak nak keluar rumah . nak baring . nak say good bye dekat buku and nota untuk sementara . nak campak jaket unimap dalam mesen basuh .. hah, banyak merapu . tu lah lumrah hidup student unimap ni . bila habes je ahad, malam tu sibuk nak cari assignmnet minggu lepas . cari balik report yang entah kemana . hujung hujung ssem ni lagi la tak terurus hidup . so, nak release , bukak lappy, ambik harddisk and view gambar time holiday . tenang sikit kepala ni . sebab kat perlis ni tak de pantai !!! ade pantai tapi lumpur . tak macam kat ganu . errr. rindw ganu sangat .

so, bila orang bagi choice nak holiday kat mane, of cos aku akan pilih pulau . tak kira la ape name pulau tu as long as pulau tu ade pantai yang best . yang cantik . yang tenang . yang boleh buat alu lupe dengan semua tension kat kepala ni . tadi aku ade terbaca entry kak farah ni . sangat menarik and aku suka sangat . it's about personality someone tu base on their holiday interest . and aku of cos la pilih pulau kan . banyak jugak pilihan . aku pon suka jugak bukit and gunung ganang ni . tapi tak de rezeki lagi nak geledah sana . aku nak sangat daki gunung kinabalu . maybe next time aku akan pergi jugak . and my personality is ....


aku tak tahu la sejauh mane kebetulan and ketepatan nye . tapi aku rase macam same je dengan aku . tapi tak de la semua same kan . nanti orang cakap aku koya pulak . *koya tu adalah sejenis bahasa tengganu. so aku copy paste dati k.farah punye blog . korang boleh view kat sini taw . http://www.bubblynotes.com/2014/02/rahsia-di-sebalik-percutian .
so esok aku akan berholiday dekat sunway lagoon . bukan aku tak suka taw . aku suke sangat !! aku suke semua tempat yang best lah . oohh . tak sabar nye nak esok . kikikiki . masih tak sedar diri yang diri ni lagi seminggu nak final exam ! tapi tak pe . pergi release tension and balik nanti boleh concentrate study . ni adalah alasan orang yang tak sedar diri . ok fine .



0 comments