Followers

belvya shaping scrub

helo helo hai !!
da lame aku tak mereview produk nih . malam ni terasa gatal tangan nak review produk . minggu lepas aku ade beli 1 produk yang syok ni . aku suke sangat !!! produk ni tengah hot sekarang nih . berpuluh puluh orang da bagi feedback yang baik . aku pon ape lagi . teros rase tertarik la . meh, my cik ted nak review produk ni . dan feedback yang sangat baik da diberi oleh cik ted ni . sangat berkesan !!!!


nah tu dye cik ted . mempromote barang . dulu cik ted sangat gemok dan gempal . sekarang cik ted dah selim melim . tu lah rahsia cik ted . belvya ni color pink ok . sebab tu la cik ted ni suke sangat . bau dye pon best dan tak panas pon . sangat selesa . ahaaa .

haaa . yang biji biji kat muka aku tu belvya ni la . sapu kat bahagian yang korang nak hilangkan tu .then urut urut sikit kasi rata . gunakan macam scrub biasa . urut lawan arah jam perlahan lahan . lepas tu biar je beberapa minit . then basuh macam biase . basuh dengan air suam lagi elok . 

belvya perfect shapping scrub 
  • sejenis scrub yang mampu menghilangkan lemak dibadan dan dimuka . 
  • effect dye seawal 2 hari je taw .
  • menghilangkan double chin
  • mencerahkan kulit, melicin dan melembutkan kulit . 
  • mampu memancungkan hidung 
  • produk ni made in malaysia taw .
  • sesuai untuk lelaki dan wanita 
  • elok untuk orang lepas bersalin. mampu menghilangkan strechmark dan rekahan 


serius kau, pakai ni sangat lembut muka . rase nak usap2 selalu je . taw kan aku ni sangat tembam pipi nye walaupun badan tak tembab. so aku harap produk ni berkesan . dan kesan nye da nampak sikit kan ? kan ? double shin da kurang !!! yeay !!! aku punye double chin da ngalahkan orang tembam je . hahaha . muke aku ni je yang sangat tembam . sampai orang cakap aku gemok . huaarrhh .. tak nak !!! so, kite tunggu hasil nye . tak sabar noh . 

harga: RM85 sm /RM90 ss

selamat mencube . assalamualaikum 

4 comments

  1. cik ted tu yg lebih menarik perhatian.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha,dlu cik ted tu gemok, skrg da krus pkai belvya, pdhl sbb dk plok mlm2.

      Delete
  2. nnt update lg tau klu best..hehe nk tauu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok, konfem akan update feedback dye . heeee .

      Delete