Followers

pulau pinang #part 3

macam yang aku janji . sekarang aku nak cerita pasal jalan jalan kat pantai batu feringgi pulak . korang tengok tak cerite mr. arrogant ? mesti tengok kan . tipu la kalau tak tengok . dye shoot kat batu feringgi kan ? kan ? sebab tu la semangat kami kami ni nak gi batu feringgi . ade kaitan ke hah ? dipagi hari . bangun bangun tido teros shoot ke batu feringgi . nal mandi pantai la katakan . orang lain tengah sarapan . aku da tak hirau dah sarapan bagai tu .


stop dekat the ship sekejap . time ni the ship pon tak bukak lagi . baru pukol 8 ++ gitu je . weekend pulak tu . tak sibuk sangat area ni . nasib baik jugak lah . kalau tak pagi pagi lagi nak hadap jem .



sempat berposing dulu puas puas kat sini sebelom gerak pergi pantai batu feringghi . tak sabar nak mandi time ni . ape tak nye . berposing sane sini tapi belom mandi . hahaha . nak tunggu terjun laut je ni . hiarrghh .


warrgghhh , i'm so excited dapat jumpe pantai . long time no see pantai weehh . serius aku hepi giler rase nak golek golek je atas pasir sampai masuk air . ok, ter over pulak aku ni . tapi gambar atas tu macam excited semacam kan . both side yg berbeza tapi gaya same . both side aku suke . air tu aku suke . pasir yang bes ni pon aku suke . kat perlis tak de pantai macam ni weh . rindu terengganu . rindu oantai cenang . pantai cenang ??? hehehe . sweet memory ever .


that typical animal name ryan . so hensem and friendly . tapi aku rase aku patot ajak dye mandi same same . so smelly u know . ish, ape la ryan ni . ryan ni bukan mat salleh or scandel aku . tapi kuda tu . ok .



i'm feel so free . so fresh . and so so ... aku lemah betol kalau pantai pantai ni . tenang sangat kot . walaupon air dye masin . tapi dye menenangkan . mengeliat aku dipagi hari . men fresh kan badan . melepaskan semua masalah . tekanan . problem . tension  . kat sini . benda same kan tapi berbeza .



test test test air ni sejuk ke x . air pantai xde nye sejuk . bukan air sungai pon . errgghhh . tak sabar nak terjun ni . sabar leyla sabar .



ni antare aktiviti kat sane . banyak lagi la . tapi aku tak main pon . mandi je . ade ski, banana boat . tunggang kuda and banyak lagi lah . and mase ni aku da pon selamat terjun ke dalam air tu . mandi sepuas puas nye .



seriusly aku tak nak berpisah dengan pasir ni . bestnye kalau dapt picnic kat pantai macam ni .



finally siap mandi . muke da segar . boleh sambung jalan lagi . eh2 . sambung jalan tu lain kali and lain tempat la pulak . boleh la mule perjalanan balik perlis . rase macam malas pulak nak balik perlis . tapi nak buat cam mane kan . berjalan da puas , so kena study hard la pulak nanti . sambung jalan lepas habis sem pulak k .

before balik nak pekena pesembor . teringin sangat nak makan penang punye pasembor . tapi tak bukak lagi . kitorang pergi tu agak awal . kedai tu bukak lal pukol 3 petang . aku kempunan nak makan pasembor sampai sekarang kot . sedeh betol . lain kali pergi memang kena dapatkan jugak lah . teringin sangat ni .


i'm gonna miss this place . too much . 

0 comments