Followers

pulau pinang #part 2

aku da janji kan, nak buat entry sal pesta penang ni kan . so aku buat la ni . aku sampai situ dalam pukol 8 malam . nak cari parking tu satu hal . nasib baik la time tu awal jugak la . baru bukak kan . x berape nak ramai . area tu ade ramai la orang kat kawasan perumahan tu ambik kerja part time kan . offer perkhidmatan secara suka rela guard orang nak parking . tapi service ni tak percuma taw . sekali parking RM5 kot . mahal ? of cos la mahal . tapi nak wak cane kan . dye da tolong . so bagi dengan rela hati la kan .


lepas beli tiket masuk . tiket untuk adult just RM3 dan untuk children plak RM1 . tak de mahal sangat kan . gambar seriusly tak lawa sebab aku pakai henset je . da malam kan . kamera aku murah je . so x lawa sangat law ambik gambat time malam malam ni .


this euro wheel sangat sangat besar tapi mengantuk je aku tengok . slow mosion bak hang . kalau nak suwiit suwiit boleh la kan . tapi aku tak de pakwe . tak boleh la nak suwit suwit naik euro wheel ni . kekeke .



before aku start main . snap gambar dulu banyak banyak . sebab lepas ni konfem da lupe pasal gambar . semua pakai redah je . time ni tengah tunggu girlz aku yang lain nak naik ape ntah name dye . tapi tersangat lah extream .


dorang da bersidie nak berlepas dah . ni muke hepi lagi awal awal . mainan ni paling extream kat sini kot . sangat sangat menakutkan . tinggi lagi tiang dye . memang tak la kalau aku nak naik . mule mule teringin gak nak naik . tapi bile tengok dorang tu muntah lepas naik ni . teros rase bernasib baik giler aku tak naik .


dorang naik benda ni la . kepale kejap atas , kejap ke bawah . menjerit jerit la dorang . suare diorang paling kuat menjerit kat situ kau . hahaha . aku kat bawah ni sakit perot gelakkan dorang sume .




muke pening lepas naik benda bulat tu . tak taw name jugak yang ni pon . bukan euro wheel tu . yang tengah melayang tu . aku bukak mata sepanjang benda alah tu duk melayang layang . rase macam nyawa aku dah kat hujung tanduk . seram bak hang . da terangkat angkat bontot aku dari kerusi dye . aku menjerit sampai sakit tekak . takot kott . 



banyak lagi la game dye . aku je yang x snap snap . x ter sempat nak ambik gambar . kitorang habes banyak jugak duit . aku habis RM18 untuk 9 toket . 1 token = RM 2 . tu pon aku main 2 game je . dah mahal cam gitu dah . 
ok la . end of part tu . sambung part 3 . korang mesti layan cite mr arragont kan . aku melancong kat kawasan mr arragont la ni . pantai ferinngi . 

~~ ^_^ ~~
~~ ^_^ ~~

6 comments

  1. Tinggi jgk leyla ni eh..cantik2..senyum pun manis..ikhlas puji ni tau..hehe..kalau akk naik menda 2 ni mau pengsan2 18 blas kali..mmg tak branila.hehe. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. segan lak . da tinggi tapi gatal gak nak pkai high heel. last skli leyla paling tinggi .segan lak nak jalan

      Delete
  2. amboi bestnyer depa p pesta penang...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. best kak. sies tak tipu . pergi la .

      Delete
  3. euro wheel tu scary...kita memang forbia kalau naik roller coaster...menjerit tak ingat ..he..he..anyway mesti bestkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best2.roler coaster dye kecik je, xpi kwn mmjerit gak . Xpuas rase nk naek lg .

      Delete