Followers

raye 2013 ~

hello earthling :)
untuk kali ke 19 aku menyambut hari raya bersama ma n ayah . nenek n atok . kakak n anak sedara . n ramai lagi lah .
kesempatan ni ak nak ucap selamat hari raya maaf zahir dan batin kat sape2 yang kenal aku and yang ade terasa terdendam terbenci ang banyak la yang ter dalam hidup ni kan . sebab aku pon da maafkan semua yang pernah ak ter jugak tu .


dengan pija pepagi raye ni . aku same same ngan budak2 kecik ni siap . nampak macam bersemangat . tapi tu la yang aku patut buat sebelom kene berleter kat ma sebab x siap siap lagi . hehehe



my lovely ma anda ayah ever . dorang sangat sangat penyayang and paham aku . love them till Jannah  .


dye permaisuri hati aku . penggoncang dunia aku . insan yang paling banyak berkorban untuk aku . k.na sayang ma sangat2 . kiss ckit . muah muah muah , <3


family yg x berape nak nak cukop time raye . ye la . masing2 beraye kat umah mentua . so . banyak ni je yang tinggal . most my family ramai perempuan . lelaki macam da nak pupus da ni . hahahaha .


ni ? pakwe baru la ..... hahhaha . gatal plak . ni pak sedare aku yang selalu duk main sepak terajang time kecik2 dulu . eh , time besar2 pon main gak . pak sedare yang selalu geng ngn aku layan movie ngan game .
da besar2 pon geng lagi main mercun . hahaha .
k la . assalamualaikum ~

2 comments

  1. alaaa...sweet jer mak and ayahnyer :)

    Happy Eid :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la . susah nak dapat duduk kumpul2 macam nie . time taye je boleh posing2 . hepi eid jugak :)

      Delete