Followers

inner magic fo eid day ~

lame sangat da aku tak update belog nie . da malas nak sapu sapu habuk dekat belog nie . kalau dulu rajin jugak la nak update . bow, no idea la . esok da nak balik terengganu , so excited u know . samapai rase macam malas tido je malam ni . tahan la wahai mate . ni ubat nak tido dalam bas nanti . sebab aku balik sorang sorang je . kesian kan . jauh kot sampai terengganu .

so, malam ni nak kongsi pasal 1 online shop nie . lame dah aku duk usha inner for shawl . usha shawl sekali . tapi tak de yang berkenan dihati . so ni online store nye .

hah . da tunjuk care nak order sekali dah . KLIK SINI  . dan baru pagi tadi aku ambik bungkusan hadiah dari selangor nie kat pejabat kolej aku .


aku beli color nie .sebab baju raye aku tahun nie color biru . yipppiii >.< and serious cantik and bagos material dye . aku shorkan sangat korang beli . sebab sangat mudah dipakai and selesa sangat sangat  .
so aku sangat lah puas hati dengan jualan sis nie . murah je uols . 10 ringgit je . dari uols beli mahal2 tapi pakai x best . membazir je nanti . yang paling aku tak sangka . harga inner nie 10 hinggit and aku beli 2 . so 20 ringgit . harge post 6 ringgit . so nak bank in kat maybank mane boleh pakai duit seringgit seringgit kan . harimau tu memilih sangat nak yang merah and above je . so aku bank in la 30 ringgit . kawan aku cakap " konpem2 untung kat dye 4 ringgit . cam ni la meniage online , ambik untung kat situ je pon da bnyak untung "
aku pon pakai ye je la ape yang dye cakap tu .bile sampai je,dalam bungkiusan tu ade 4rinngit sekali dengan inner tu . kawan aku yang same cakap "bapak baik nye . ingatkan da tak bagi da "
so kire layanan dye ok la kn . maybe ramai peniaga online yang baik macam ni . tapi ade jugak segelintir yang tak macam ni kan .

hahaha . sebab da tak tahu nak update ape . rajin plak aku dok promote inner nie . tapi jom la kite beli . mencube sesuatu yang baru ape salahnye . berkait pulak la kan . k la .
assalamualaikum ~

0 comments