Followers

GIFT CUSTOMIZED AT PRINTCIOUS

Assalamualaikum. Hello there!

Kadang-kadang bila dah masuk tahun baru ni kan, banyak jugak kena fikir terutamanya hadiah untuk hari-hari penting bagi orang yang tersayang. Paling susah nak decide bila nak bagi hadiah birthday untuk parents, ye dak? sebab parents kita umurtak sama macam kita, zaman pun tak sama lagi-lagi kalau nak bagi hadiah untuk ayah. Fuh, mencabar jugak tu nak fikir.

Tapi sekarang tak perlu risau sebab dah ada gift shop online yang sesuai untuk customized hadiah untuk parents, girlfriends, boyfriends ataupun kawan-kawan. Mudah dan berpatutan tau. Tak perlu nak kena keluar cari kedai alih-alih kita tak berkenan dan tak sesuai.

gift should be memorable.

Tak kira murah atau pun mahal, jenama ataupun tidak. Hadiah bagi aku perlu memorable. Boleh disimpan dan digunakan dan bila kita tengok kita ingat tentang sesuatu perkara. Oh lupa nak cakap website apa kan. Ni lah dia.

Printcious.com

Ini lah website printcious tersebut. Boleh klik www.printcious.com untuk ke website princious. Ada macam-macam hadiah yang kita boleh customizedkan antara nya:
  1. Baby romper 
  2. Mug
  3. Tshirt
  4. Pillow
  5. Apron
  6. Phone case
  7. puzzles
  8. dan banyak lagi, dari hadiah untuk baby sampailah orang dewasa.


Langkah dia cuma 4 step mudah iaitu pilih hadiah yang kita nak customized kan, kemudian pilih gambar yang kita nak letak. Next tulis ucapan dan last sekali place order. Siap! Mudahkan. cepat dan tak memeningkan kepala lagi.

Dah mencari-cari hadiah untuk birtday ayah 14 Jan ni. So cadangnya nak bagi magic mug. Magic mug ni best sebab dia asalnya warna hitam. Bila dah masuk air panas pelan-pelan dia tukarkan warna ke gambar yang kita letak tadi. Menarik kan. Tak sabar nak try.


Then 29 Jan birthday aku pulak. Cadangnya nak bagi hadiah untuk mak sebagai tanda terima kasih dah melahirkan aku pada tarikh tersebut kan. Yang paling sesuai adalah apron sebab ma memang chef untuk kami dan semua orang. Adore sangat sebab semua benda tahu buat.


Mudahkan sekarang, tak perlu nak pening-pening pikir hadiah semua. Tinggal bukak printcious dan pilih nak hadiah yang mana. Boleh buat suprise la sekali. Tengok-tengok parents dapat bungkusan rahsia. Mau tak diorang happy tengok dapat hadiah tiba-tiba dari posmen kan.

Ok for those yang nak customized hadiah dan tak tahu nak buat kat mana,, boleh buat kat sini.yaa. Sekarang tengah ada sale Valentine Day tau. Cepat-cepat buat sementar ada sale ni tau.

Princious 

1 comments

  1. Rabia baru sign up akaun ni. Tapi belum shopping lagi

    ReplyDelete