Followers

VICTORIA'S SECRET SALE!


Assalamualaikum.

Dah lama aku duk usha body mist ni dekat victoria secret. Time aku pergi mall tak ada pulak offer nya. Time aku tak pergi tu ada lah sale. Hari tu yang kecoh sampai gaduh dekat VS aku tak dapat pergi jugak. Sebab dekat Terengganu tak ada VS.

Nak beli perfume tapi tunggu dulu sebab duit aku bukan dapat macam gaji masuk bulan-bulan. So sabar dulu. Nampak dekat website dia harga ada diskaun maaa. Rasa nak beli tapi malas nak pergi Aman Central. Dah hujung sem ni barang semua beli online sebab malas nya nak keluar rumah.

Tapi aku tak pernah la pulak beli VS ni online. Cari website VS Malaysia kan macam tak de tempat nak order online je. Siapa kat sini pernah beli online, okay ke tak ? Kan aku order online mau tak sebulan baru sampai. Ke ada personal shopper dekat Aman Central. Hahaha. Punya tahap tak nak keluar rumah seketul aswaleyla ni.

Please please kalau ada personal shopper nak tolong belikan. Hehehe. Kalau beli 2 ni jimat sikit. Boleh la bagi ma satu sebagai hadiah hari ibu. *Hari ibu hari tu aku tak bagi apa-apa kot. Boleh la bagi ni terus kalau dapat beli.

1 comments

  1. rasanya mesti outlet VS semua kena serbu skrng ni tengah sale..

    ReplyDelete