Followers

BUY 1 FREE I BY WATSON AND OIL CONTROL WASH FOAM BY HIMALAYA




 Assalamualaikum. Hye alls,

Tik tok tik tok dah habis dah cuti sem kali ni. Dan dah kena balik Perlis untuk sambung semester baru. Malas ke semangat ? I have both.

OK, bulan lepas. Ye cerita bulan lepas. Korang mesti tahu kan Watson buat sale gila gila time merdeka. Yeeee, ni dah bulan 9 dan memang late post pon sebab kat kampung tak ada kesempatan nak update blog. Ni aku update kat kampung dan save dalam word, dah ada internet baru copy balik. Almaklum kampung ku memang betul betul kampung.

Kalau pergi Watson memang dapat penyakit susah nak keluar la. Kalau boleh nak berkampung terus dalam tu, nak nak pulak time sale. Haishhh tak boleh tahan betul. Masa tu banyak jugak yang sale, rasa macam nak beli banyak banyak dan buat stok sendiri. Tapi pergi dengan ma memang tak dapat la nak bertapa lama lama dalam tu. Ma jenis rushing sikit, tak boleh nak main main sebab banyak lagi kerja lain nak kena buat.

Ingat post lepas ? pasal aku ikut pentauliahan diraja tu ? Time tu banyak main panas dan susah nak jaga muka sikit sebab rushing kejar sana sini buat kerja jadinya memang tak sempat nak layan sangat, jadinya minyak muka bertambah macam dah boleh buat menggoreng dan salah 1 sebab nya aku rembat foundation ma, dalam tu banyak miyak untuk foundation, jadi melekat lekat la kat muka aku. Sape suruh gatal sangat main foundation ma kan.



 Lepas dah tinggal foundation and kena cari washing foam untuk kawalan minyak, mulanya aku cari Green Tea wash by St Ives memandangkan banyak review yang best best. Tapi malangnya tak ada. Agak susah nak cari produk St Ives ni. Kalau Watson kecik kecik memang susah nak ada. Watson besar pun hari tu ada scrub apricot je. Then aku ambil la Himalaya oil lemon control face wash dari Himalaya. Dan aku stop pakai foundation and bedak compact. Jerawat pun dah mula kering dan tak membiak dan miyak kat muka pun dah kurang.



 
Buy 1 free 1 ni aku beli moisturizer dari Himalaya dan macam biasa benda ni super best. Aku dah habis 2 bekas dan dalam stok ada lagi dua bekas yang aku beli RM19.90 dan dapat 2 bekas. Yuhuuu suka nya rasa macam nak beli 4 terus. Kikikih


Hehehe. Ni saja saja gedik nak ambil gambar ala ala step by step. Eleh semua orang tahu la nak pakai macam mana dan aku saja je nak hilangkan boring sorang sorang. Konon sangat kan!

Korang boleh Nampak kot muka aku yang banyak jerawat tu. Dengan senang hati dia membiak biak kat muka aku tanpa aku undang. Haiiii sabar je la cik J oiii, tak pe aku akan pastikan kau pergi dari muka aku ni. Geram mak tau!

......................

For the first almost 1 week aku apply lemon face wash Himalaya ni rasa best sangat weh. Minyak dah kurang especially lepas cuci muka dan beberapa.jam lepas cuci muka. Tapi minyak still akan ada lepas aku apply krim siang safi. Memang tak kne betul dengan muka aku safi. Dah banyak kali try and error safi sebab tengok kawan kwan pakai semua elok. Bila time aku pakai, problem jerawat dan kulit berminyak terus datang. Yang penting sekarang jerawat dha tak membiak dan beransur pulih. seriously no review jujur tak berbayar. So tak ada selindung selindung atau band product lain. Mungkin product tu yang jenis tak.sesuai dengan kulit muka aku. Tapi kawan aku pakai safi ramai yang elok. muka floless and tak ada jerawat naik. Tapi kalau aku. Hangus lagi berminyak pakage dengan jerawat sekali. Jeles nya tengok sebab product tak keluarkan kos tinggi dan senang nak dapat kat mana mana ja.

So for now i really love lemon face wash and mosturizer by Himalaya ni taw.




5 comments

  1. bestnyaa buy 1 free 1.. himalaya mmg terbaik!

    ReplyDelete
  2. Kak ana pun br 2 minggu guna aloe Ver facial wash Himalaya ni. Best sgt tau. Rasa bersih je muka lepas pakai tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann himalaya best. smnggu pakai ni muka dh makin elok la lela rasa. seriusly

      Delete
  3. Watsons ni kan.. selalu meminta kita menyinggah.. tak sah kalau tak singgah.. hee~

    ReplyDelete
  4. Suka guna produk himalaya ni

    ReplyDelete