Followers

TRAVELOKA OFFICIAL ONLINE TRAVEL PARTNER KL2017

Assalamualaikum guys.

Musim SEA GAMES 2017 (KL2017) ni aku rasa sayang sangat nak tinggal TV. Sebab apa sayang ? Sebab Malaysia tengah rancak leading emas sampai dah 39 emas dah sekarang. Jauh ketinggalan dah negara lain. Tapi Malaysia tak boleh tenang sangat, masih perlu berjaga jaga dan terus bersemangat #bangkitbersama. Hehehe.


Dalam kerancakan SEA GAMES 2017 ni, korang tahu tak Traveloka merupakan salah satu sponsor untuk Sukan Sea 2017 ni? Haa, korang dah sedia maklum kan Traveloka tu apa. Traveloka juga adalah official Online Travel partner untuk KL2017. Jadi sekarang ni Traveloka menganjurkan peraduan-peraduan menarik di booth Traveloka dank orang semua berpeluang untuk menangi pelbagai hadiah menarik yang bejumlah RM200 000.

Selain dari peraduan di booth, Traveloka juga turut mengadakan peraduan di livestream dan korang pun boleh join peraduan di livestream page  travelokakl2017.com.my. Korang juga boleh menyaksikan secara live di Fb & Youtube Traveloka.


Haa macam kat atas tu. Senang la lepas ni pergi mana mana pun boleh streaming SEA GAME ni. Tak perlu risau dah kalau nak keluar rumah, nak teman girlfriend pergi shoping pun tak kisah dah kan. Sambil menunggu tu boleh streaming SEA GAME ni.


Kalau korang duk jauh dari Bukit Jalil tu, Korang boleh je join melalui online. Game Predict The Winner ni best jugak. Aku pun dah join sekali. Korang kena agak negara mana yang menang untuk game game yang akan dipertandingkan.  Tapi of cos la kita akan pilih Malaysia kan. Kan kita #bangkitbersama dan #samasamakitajuara. Betul tak betul ?


Promosi Hebat Dari Traveloka.

Sempena SUKAN SEA 2017 ni,tak Traveloka la tanpa promosi hebat kan. Pelbagai promosi menarik di page Traveloka. Diskaun sehingga 40% untuk tiket hotel dan menempah hotel. Promosi bermula dari sekarang sehingga lah 31 ogos. Aku pun kena pelan pelan cari hotel jugak nak bercuti jugak. Kemana agaknya ya?



Boleh kata semua best lah dengan Traveloka ni. Jom kita sama sama support negara kita dan jangan lupa juga support best travel partner SEA GAME KL2017 ni, apa lagi kalau bukan TRAVELOKA !

6 comments

  1. jom cuti dengan traveloka..!! heheheh

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. kannn. syg lela xdok kl. kalau x dah boleh pergi

      Delete
  3. Adoi.. promosi dia tu yang tak menahan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan. sma la kita. pastu mula la berangan vacation sana sini

      Delete