Followers

TAK SABAR TUNGGU SALE 12.12 !

Assalamualaikum dan hai readers.

Hujung hujung tahun ni ramai yang mencari sale, ye dak? tapi hujung bulan ni rase macam slow sikit bab nak cari sale ni kan? 11.11 hari tu sempat tak shopping? tak sempat? Jangan risau masih ada 12.12 sale gila gila punya. Dijamin harga lagi rendah dari sale lepas.


Haa, tengok, jangan tak percaya tau Zalora buat 12.12 Online Sale. Jangan lepaskan peluang ni taw. Aku kalau bab Zalora ni elergic sikit la, susah nak kawal nafsu kalau dah masuk page Zalora ni. Hari tu ada jugak beli baju untuk dinner brand Zalia dari Zalora. Lawa dan puas hati. Nanti aku upload gambar lain lah yang tu sebab masih belum pakai. hehehe.

Ok berbalik kepada 1212 sale ni, Yang best nya boleh preload dulu dan checkout dengan murah semasa 1212 nanti. Seronok kan. Jdi boleh la usha usha dulu yang mana berkenan.


Pernah dengar tentang Paylesser ?


Paylesser Malaysia, yang mempunyai perkongsian yang kukuh dengan peruncit terkemuka seperti Lazada, Hermo, Zalora, Qoo10, Althea dan Sephora, memastikan bahawa anda mempunyai akses kepada semua produk di seluruh jenama utama. Ia memudahkan mudah, cepat dan memberi kuasa kepada urusniaga di antara peniaga dan pelanggan memastikan kepuasan pelanggan mutlak. Pada Paylesser Malaysia, kami memanjakan pelanggan kami yang dihargai dengan menawarkan pelbagai skim, diskaun dan promosi. Untuk peniaga, kita adalah rakan kongsi pilihan, kerana kami memastikan terbaik trafik web dan jualan. Untuk pelanggan, ia adalah mudah (mereka boleh melayari semua diskaun yang berkaitan pada produk pilihan mereka di pelbagai laman web e-commerse dalam satu pergi) dan nilai tawaran sahih dan diskaun yang menarik mereka untuk Paylesser Malaysia. -translate by google translate.

Sebenarnya aku nak kongsi rahsia berbelanja seminimum mungkin dekat Zalora ni. Tak kira la Zalora ke, Lazada, Agoda, Sephora semua boleh. Nak tahu? korang cuba usha Paylesser Malaysia. Kat situ macam macam kupon yang korang boleh dapat. 


Ni contoh bila korang pilih kupon Zalora. Banyak sangat kupon yang korang boleh dapat daripada diskaun 10% sehingga lah ke 80%. Haaa tak ke jimat kalau macam tu. Tengah sale, korang pakai kupon pulak  dari 5% sehingga 15 % untuk pembelian RM150. Boleh shopping sakan la kalau macam ni.



Belum 1212 sale pun dah ada diskaun gila gila punya. Fashion belt dekat atas tu diskaun 90% kot. Harga dari RM602 sampai boleh jadi RM 59. Haa, banyak kot tu.. Tinggal 10% je dari harga asal. Tu belum lagi 1212 sale. Kalau dah 1212sale konfirm banyak lagi barangan dan jenama lain yang sale. 



Sandal Polo pun boleh tahan jugak sale dia. Tak apa, sabar sabar, kita tunggu 1212 sale nanti mesti lagi murah kan. Masa tu sakan lah boleh shopping. Tak sabar nak tunggu 1212 sale uols. Harap masa tu duit ada lah kan. Simpan duit siap siap supaya tak terlepas.


Belek punya belek berkenan pulak dekat polo pink ni. Bertabah lah duhai hati. Nanti tunggu 1212 sale ni kite serbu ya, Harap masih ada stok. Ameen. 

Apa tunggu lagi, cepat cepat usha Zalora untuk sale 1212 nanti. Sama sama kita tunggu ya. Ada lagi 12 hari dan sama sama kita countdown ya. Selamat membeli dengan bijak!



5 comments

  1. Kenapa siqah baca entri ni??? Alaaa baru berjanji dengan diri sendiri tak nak shopping dah for this month :( Alaaa ada sale pulak. Best tue Zalora! Dan siqah pun berkenan dengan polo pink tu! Cantiknyaaaa :)

    ReplyDelete
  2. Paylesser ni mmg lubuk kupon! best!

    ReplyDelete
  3. kihkihkih husna pon dok usha sale jgk nih.. rambang mata sedia..:D

    ReplyDelete
  4. Ok. Will save the date! :D

    ReplyDelete
  5. best la zalora buat sale tapi aina xpernah beli di zalora.

    ReplyDelete