Followers

Review SayidahNapisah | Blogger pemburu cinta



Review Seterusnya adalah KC a.k.a kakcik.




Menggelarkan dirinya sebagai Kak Cik, Sayidah Napisah seorang yang bercita-cita besar walau tubuhnya agak comel. Bercita-cita untuk menjadi tenaga pengajar di sekolah ataupun Universiti

Kc yang ramah dan mudah mesra, menjadi mangsa usikan dan dia juga apa kurangnya suka mengusik juga.


Kc dan makanan tiada berpisah. Bertuahnya badan disumbat-sumbat makanan pon tiada gemuknya.


Lc yang tua dari usianya daripada ramalan how-old.net  HAHAHAHAAA


Kc dan trademark senyum colgatenya tiada berpisah juga. Senyuman penambat hati abang-abang dan kakak-kakak efg. 


Rupanya model colgate sejak dari sekola. :D


Bercita-cita menjadi cikgu/pensyarah/ngajar tuisyen atau sewaktu dengannya. 



Berblogging seawal umur 17 tahun, motto utama Kak Cik di dalam dunia blog ialah untuk menyampaikan maklumat yang berguna dan bermanfaat kepada pembacanya.

Bagi yang tidak tahu, Kak Cik sedang melanjutkan pelajarannya di dalam bidang Matematik dan dia memang cintakan Matematik!

Kc yang aktif berbelog, aktif mengomen di blog dan aktif chitchat di group whatsapp merupakan pelajar yang cemerlang dalam akademik. 


Selepas bertahun Kak Cik menggunakan url blog memburucintamu, akhirnya Kak Cik menukar kepada satu nama yang feminin sesuai dengan penampilannya iaitu Sayidahnapisah.com.



Trademark blognya ialah burung terbang membawa daun dan sehingga ke hari ini, burung itu tidak pernah berhenti terbang....kasihan burung tu terbang dan terus terbang. Yang sebenarmya burung terbang tu berfungsi taw. Pada awalnya kami pon tak tahu tentang hal ni. Ingat kan sekadar hiasan. Bila diajukan soalan baru lah kami tahu. Kalau semua orang nak tahu boleh la tekan burung terbang tu. Kite tengok apa yang jadi.

Kc seorang yang mesra dan happy go lucky. Kalau nk tahu dia ni suka nyanyo kat dalam group. Suara kc semerdu air terjun yang terjun mencurah ke bumi. Seiring la kemerduan suara kc. Mintak saja lagu apa, pasti kc akan nyanyikan.

Jika nak kenal si pemilik blog sayidahnapisah.com boleh klik link dan stalk kc habis habis. Cube tegur dekat komen, pasti akan dibalas dengan raMah mesra. :)

Kesian burung tu terbang tanpa henti. Sebenarnya burung tu ada fungsi kat dalam blog sayidahnapisah.com. Pada awalnya kami pun tak tahu apa fungsinya. Selepas diajukan soalan, barulah kami faham apa tujuan burung terbang tu. Kalau semua nak tahu pergi la ke blog sayidahnapisah.com dan klik burung terbang tu. Baru lah kita tahu apa fungsinya.

Kc blogging bertujuan untuk memberi informasi yang bermanfaat kepada semua dan menjadi saham di akhirat sana. Rata rata blogger mempunyai tujuan yang sama. Cuma sejauh mana tujuan tersebut terlaksana seperti di blog sayidahnapisah.com. Bermatlamat hidup yang sangat tinggi iaitu "no matter what people say, i know what i am doing and Allah always be there for me"

Walaupun di label 'mak jemah' oleh kawan-kawan, KC tetap pot pet pot pet dan happy go lucky. Kc sangat menggemari warna coklat, pink dan purple. Ingin tahu rahsia disebalik warna kegemaran? Tunggu entry seterusnya. Sebelum itu boleh terjah sayidahnapisah.com dan jangan lupa klik burung terbang lepas baca entry KC. Jangan lupa juga tinggalkan jejak. Pasti KC balas dengan riang dan pot pet pot pet.

1 comments

  1. KC suka nyanyo?? Ahahaha... TYPO di situ... mohon KC cek keTYPOan itu..

    ReplyDelete