Followers

thanks for this ....

bile study petang petang ni, malas pon datang tanpa diundang lah . so ubat dye update belog . online fesbuk . oh , not chatting eceli, tapi main game . game ap ? hhahaha . game market land . budak budak kan . tapi syok game nye . hehehe .
so, hari ni nak cht chat sal buku ni . ap aku tulis ni . hahaha . xde idea laa petang petang ni . 


last week kan, aku ade pergi library , study la kan . kan ni tengah final exam . wif ? my twin la kan . ade jugak senior aku yang baik sangat dengan kitorang . dye banyak tolong aku . and hari tu dye tolong kitorang math 111 . dye budak pandai kott . so sampai ke petang la kami betapa kat library tu . semangat pulak study kan . sebab aku tak tahu satu ape pon pasal math ni  . ye la . awal awal sem tu aku banyak skip kelas . bukan sebab malas . sebab join tarian n orentasi student baru kan . 
and time balik, dalam bas tu, aku explore la bag aku yang da macam tong sampah tu . penuh dengan kulit gula gula and macam macam la . then terjumpe la buku diatas tu . aik ? buku sape pulak ni ? ermm . pelik =,=" . then buke la , nak tahu sape punye kan . and bace la isi dalam nye . ~~>


aik ? kenape ade name aku pulak kan . haiihhh . a little girl pulak tu . aku ni punye la budak gemok . 
then aku da macam boleh agak sebab isi isi kat dalam tu semua bagi kate semangat kat aku . so far, aku banyak bercerita masalah dengan dye . and dye pon banyak bercerita dengan aku . terkadang ade gak geram ngan dye . tapi tak de sampai benci kan . 


hah, yang ni aku suke . sebab ade dance dance tu aku suke lah . hehehe .



ni diantara nye lah . banyak lagi la . x kan nak masukkan semua kan . and dye bagi aku tulis lagi kat dalam buku tu . mungkin as my sad diary or tempat aku luahkan ape ape yang mengganggu aku . heee . at last page yang dye tulis tulis . ~~>


wahh . terharu sangat . aku akan simpan buku ni sampai bila bila bila . mungkin bile aku tak kuat . aku boleh ingat semua pesan dye . hee . 


gatal tangan nak tulis jugak kat buku tu . thanks taw bagi buku ni . hiiii . u so sweet lah . aku sebenarnye lagi suka macam ni . aku lagi suke someone give me something , bukan sebab benda tu mahal . tapi sebab benda tu berharga . dari hati dye . bukan dari duit yang beriban . something yang aku boleh appriciate hasil kerja dye . 

ni la dye yang kurus . yang selalu kena bebel bab makan . heee . padan muke :p ok, dye bukan pakwe aku ok . jangan salah paham pulak . i single mingle lagi . huuuu . 

2 comments

  1. Tedi dah lama tak mencoret dalam buku sebab ada je yang sibuk2 nak baca :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haa . ye la kan . zaman zaman dulu rajin la tulis tulis macam tu kan . hehee

      Delete