Followers

it's the ending of 3rd sem as engineering student

da dekat setengah sem ni aku duk pening kepala dengan test, quiz , lab , assignment , report, mini project, study weeks and final . akhirnye habis jugak . fuh, giler lega rase kepala otak aku ni . otak aku da tepu da . asyik duk pikir banyak sangt masalah . sane sini . ceewaahh . macam PM pulak pening kepala aku ni . tapi serius . sem ni sem yang paling banyak cabaran and enjoy sepanjang aku kat perlis ni . banyak sangat masalah aku tahun nie . lepas satu satu . x sempat aku nak rehat . heee .

tadi last payyperr aku . design 1 . heh . nak cakap sal design ni lagi la sakit kepala aku . da name pon nk balik kampung da kan . pikiran aku memang da xde kat perlis la . jasad je yg ade . dan ape yang aku duk setadi semalam sampai pagi tu langsung x masuk lam payyperr xdi . haduhh . so aku pon bedal je la jawapan dye . hehehe . lagipon lecturer tu da bagitaw semua da lulus sebab markah mini projek . so x de la bimbang sangat kan . hee . da habis exm xdi aku sempat lagi snap2 last payyper . hahaha .

duduk pon da macam ape dah kan . 

ni bintang bintang kejora datang dari mane tah . bajet comell la snap cam gitu . 

they has red shoes but i'm not . hee . 

ni lembu ataw apakah ? dan dye buat muka ikan nemo pulak . 


muke da macam ade penyakit ape tah aku ni . 

look at my eye bag . perrggh . terok giler . nasib aku tak jadi panda . tapi eye bag tu susa sangat nak hilang . 

last but not least . babai . nantikan kemunculan testimoni produk kak ton . wait until next month . :)

7 comments

  1. seronok x jadi budak engineering?? Ms dak pendidikan=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah. tension jugak la . tapi best . heee :)

      Delete
  2. hi leyla! dun stress out.biasa la kn part of student life.have fun and gud luck :)

    ReplyDelete
  3. amek course electrical ke mechanical?

    ReplyDelete
  4. Amboi..comeynya duduk..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  5. kan . dah mcm katak dah pon .

    ReplyDelete