Followers

HADIAH ISTIMEWA UNTUK 1MILION PAGEVIEWER


Assalamualaikum.

Ingat lagi bulan lepas ada buat ala-ala contest tak contest, sebab syarat dia senang sangat. Screenshot total pageview ke 1juta dan whatsapp pada aku, dan aku bagi hadiah istimewa untuk pemenang. Dan tahniah sekali lagi kepada iqasoid dah berjaya menang.

Kan hadiah istimewa, jadi aku tak ada decide apa apa hadiah untuk contest ni sebab aku pun tak ada idea nak bagi apa. Bila dapat pemenang pun i terkejut tau. Ingatkan tak kan ada org PM. Memang terkejut dan appreciate sangat dengan pembaca blog ni walaupun blog kurang update dan tak de entry2 panas pun.

Jadi lepas dah ada pemenang gigih la i selongkar blog iqa nak tahu apa yang dia suka kan. Then tengok iqa banyak review novel. Satu hal pulak nak selongkar novel apa yang iqa tak baca lagi. Gantung is my in list novel yang nak baca tapi belum terbeli jugak, jadi bila dah selongkar tapi tak ada pulak review pasal novel ni, so i decide untuk bagi orang special dulu baca, i next time maybe.

Aku order online je sebab nak pergi bandar pilih novel dan nak pos bagai macam makan masa. Kan nanti risau kot aku lupa dah janji kan. So dah suruh orang tu tulis note sikit selit dalam buku tapi mungkin dia lupa dan nak rushing kan. Tak tertulisnya kat dalam tu. Bila iqa pm tanya baru lah aku tahu yang novel tu dah selamat sampai ketangan iqa. Alhamdulillah. Rupanya tak ada apa apa nota dalam tu. Memang suprise habis lah iqa, mungkin dia ingat secret admire dia bagi kot.

Lepas follow ig iqa dan nampak lah status iqa mencari menghantar novel misteri ni. I lah Misteri Nusantara tu. Harap iqa suka dengan hadiah tak seberapa ni. Dan memang iqa suka pun. Naib baik iqa tak ada lagi novel ni tau dan tak baca lagi. Lega tau.



Tq Iqa for the wish. Hope we still keep in touch dalam blogging dan luar blogging. Jemputlah ke blog


iqa pun ada buat entry pasal i rupanya. Jemput baca

6 comments

  1. Wahhh..chaiyok2 kak leyla.Tahniah 1M lebih pv blog kak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih rabia. Alhamdulillah

      Delete
  2. Tahniah leyla dan tahniah juga pada ika. Semoga terus sukses blog leyla ni.

    ReplyDelete
  3. tahniah dah capai sejuta pv :D

    ReplyDelete
  4. tahniah lela dan juga pada pemenang. teruskan berblogging lela! <3

    ReplyDelete
  5. ehehehe kadang2 misteri tu best tapi most of the time seram hahaha.. nasib da tahu sapa hantar =)
    tahniah adik manish. keep it up..

    ReplyDelete