Followers

THE ROUNDUP : MARCH


Siapa yang dah teruja bila April tiba ? Mungkin April birthday korang? Mungkin April korang kahwin? Mungkin anniversary ?

Bulan lepas antara bulan paling busy bagi aku. Dan tak ada bulan yang tak busy melainkan cuti semester bermula. Tak sabarnya nak cuti semester. Bulan 6 baru cuti. Masih berbaki 2 bulan dari sekarang. Cepat je masa berlalu kan.

Sebenarnya ni kali pertama aku buat roundup ataupun ramai yang guna perkataan wrapped up. Mana mana pun sama ja. Jadi lepas lepas ni setiap hujung bulan Inshaa Allah akan ada entry roundup ni.

Antara yang paling best bulan march adalah aku berjaya tawan puncak gunung stong, Kelantan. Tu lah yang paling besar pencapaian untuk bulan 4. Nak pergi lagi join caving gua tempurung dan water rafting tapi... tapi ... tapi tak ada duit.

Untuk pencapaian bloging, alhamdulillah masuk rezeki dari Traveloka. Dapat la rezeki sikit. Syukur sangat. Kalau ada lagi yang mahu collaborate dengan Aswaleyla Dot Com boleh email ke aswaleyladotcom@gmail.com. Kita tolong sesama kita dan amalkan win win situation.



EKSPLORASI 3 GUA | GUA GELAP GUA KERIS DAN GUA PAGAR, KELANTAN

HIKING GUNUNG STONG #STONGBAHAAYAM

Me time at Kuala Perlis


Food

Blogging 

Lifestyle & Personal

Minggu lepas memang tak banyak entry yang dipublish. Bulan depan? yeah aku akan usahakan seberapa banyak entry yang lebih berguna. Mungkin sebab excited ada planner baru, excited lebih nak taip update banyak banyak.

Korang punya entry banyak tak bulan lepas? Letak la link favourite entry dari blog korang yang bulan lepas. Nanti aku pi Blog Walking and komen yaa. 

5 comments

  1. Bestnya dapat hiking tu. Lya ni berat punggung betul nak pi hiking, lepastu jeles tenogk orang update pasal hiking haha. Looking forward for your april posts :)

    ReplyDelete
  2. April birthday saya! hahahaha tetiba. Banyakkan menulis blog, saya suka baca blog ni gambar cantik pulak tu. Samalah kita, bulan mac banyak mengelat update blog sebab busy. dah cuba curi masa pun kadang2 tak lepas juga nak update.

    ReplyDelete
  3. Hehehe tahniah leyla..semoga twrus maju dan berjaya di masa2 akan datang..jgn lupa update blog sokmo okehh

    ReplyDelete
  4. bila April tiba, hati mula berkata, setahun lamanya perkenalan kita... eh eh, kan dah ternyanyi. lagu siapa plak ni? macam Dr fazley. April ni macam biasa2 ja

    ReplyDelete
  5. setiap bulan sama saja bagi elsa hahaha. sekejap senyum sekejap nangis sekejap marah semua ada. wahhh kena banyak luang masa baca entry bulan march nie hehe

    ReplyDelete